הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים לברזיל בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע תרבותי גיאוגרפי מרתק.
תהלוכות ססגוניות ומסיבות לוהטות, ריקודי סמבה סוערים, קרנבל מטורף, ג´ונגלים סבוכים ומפלים שוצפים, קאפריניות צוננות ואוכל טוב -חוויה של פעם בחיים!

ברזיל אמנם מפורסמת מאוד בזכות הקרנבל, החופים המטריפים והכדורגל, אבל יש לה הרבה מה להציע גם מעבר לזה. אם חשקה נפשכם במפלים מרשימים, ג´ונגלים סבוכים, חיי בר עשירים וערים קולוניאליות מרתקות, תוכלו למצוא אותם בברזיל, בתוספת הפתעות נוספות.

  • טיולים לברזיל לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • מלונות בוטיק ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • חוויה תרבותית גיאוגרפית חד פעמית
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצה הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מדרום אמריקה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות מדרום אמריקה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן


טיול לברזיל– מוסקט טיולי בוטיק

טיול לברזיל – מקור השם?
טיול לברזיל יכול להיות קצר וקולע אך תוכלו לטייל גם חודש בברזיל ועדיין תראו פסיק קטן ממנה, מכיוון שהרפובליקה הפדראלית של ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר בשטחה ובאוכלוסייתה בדרום אמריקה, והחמישית בשטחה ובאוכלוסייתה בתבל. ברזיל חולשת על שטח גדול, בין מרכז היבשת לאוקיינוס האטלנטי. ברזיל בורכה באדמות חקלאות פוריות יחד עם יערות גשם עצומים, אשר המפורסם שבהם הוא יער האמזונאס. ניצול אוצרות הטבע של המדינה והתיעוש הנרחב שהתפתח בה, הפכו את ברזיל למעצמה כלכלית מובילה בדרום אמריקה ולמנהיגה אזורית. המדינה נקראת על שם עץ הברזיל (Pau-Brasil) שגָּדַל בה בשפע עד אמצע המאה ה-16 (היום בסכנת הכחדה), שהוערך על ידי ראשוני המתיישבים האירופאים כמשאב טבע חשוב. בראשיתה, הייתה ברזיל קולוניה פורטוגלית, ועל כן השפה הרשמית בה היא פורטוגזית בטיול לברזיל תוכלו להבחין בנקל בשורשים הפורטוגזים.

טיול לברזיל– בקצב הסמבה
טיול לברזיל מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית או בקבוצות בינלאומיות קטנות. טיול לברזיל בתפירה אישית מאפשר לכם גמישות גבוהה כבר בשלב התכנון. יש לכם ולנו את החופש לתכנן את הטיול לברזיל– בצורה האופטימלית ביותר. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל בברזיל, אך הנה מספר המלצות למקומות שאסור לפספס בטיול לברזיל.

טיול לברזיל אל העיר הפרועה ביותר בברזיל

טיול לברזיל מתחיל בדרך כלל או מסתיים בריו דה ז'נירו היושבת לחופי האוקיאנוס האטלאנטי, בין צוקי גרניט מעוגלים, מכוסים בצמחייה טרופית, לחופי תכלת יפהפיים… העיר הפרועה טומנת בחובה שילוב קסום של תושבים לבביים, אווירה תוססת, שכונות עוני ושכונות פאר מסוגרות, מוזיקה בקצב הסמבה, והערצה לכדורגל וכמובן הקרנבל.. אתרים מומלצים בריו: פסל ישו- הקרוי בפי הברזילאיים, "קורקובדו", תצפית מרהיבה על העיר מ"הר הסוכר, טיול בפאבלות של ריו ויער טיז'וקה – יער גשם אורבני הגדול בעולם. ישנם כמובן עוד המון אתרים נוספים, ואסור לשכוח את חופי הזהב, עיירות הנופש בקרבת ריו, האיים הטרופים, האווירה במיוחדת כל כך של העיר.

טיול לברזיל אל הג'ונגלים, שבט מנאוס, ונהר האמזונס
טיול לברזיל משולב בחוויה טרופית באמזונס. מנאוס היא בירתה של מדינת המחוז אמזונס שבצפון מערב ברזיל, הגדולה ביותר בשטחה במדינות ברזיל. העיר שוכנת על גדת נהר הריו נגרו, מעט מערבית למקום הישפכו אל נהר האמזונס, והיא משמשת נמל עיקרי ומרכז כלכלי באזור. מנאוס בתחילה התפתחה במבצר קטן בעל ארבעה תותחים בשם סאו ז'וזה דה ברה דו ריו נגרו שנוסד בשנת 1669 על ידי מתיישבים פורטוגזים לצורך התגוננות מפני פשיטות ספרדיות לתוך ברזיל דרך נהר האמזונס. המבצר נבנה בעזרתם של שבטי ילידים שחיו באזור, ועברו להתגורר סביבו, ביניהם שבט המנאוס (Manaós – "אֵם האלוהים" בשפת השבט). במהלך השנים גדלה אוכלוסיית האינדיאנים סביב המבצר כדי כך שהתעורר הצורך בבניית כנסייה שבה יוכלו המיסיונרים לנצר אותם ולהדריכם בדרכי הדת. עם השנים והכרזת המחוזות בברזיל זכה היישוב למעמד של יישוב עירוני. בקרבת מנאוס ישנם לודג'ים בסיסיים שמאפשרים לחוות את הג'ונגל, לפגוש את שבטי האזור, לשוט בקאנו ולהצטרף לדיג פירנאות ועוד חוויות ג'ונגל אותם ניתן לחוות בטיול לברזיל שמשלב את מנאוס.

זרמי מים אדירים ניגרים במפלי האיגוואסו – טיול לברזיל

מומלץ לשלב בטיול לברזיל ביקור במפלי האיגואסו – (Iguassu) המפלים הגדולים בשטחם בעולם. זרמי מים אדירים ניגרים מכל עבר, מתוך ג'ונגל בראשיתי. רוחב חזית המים מגיע ל-4 קילומטרים, וגובה המפל הגדול הוא 82 מטרים. כ-275 מפלים ואשדות מסתערים ממרומי השבר הגיאולוגי של נהר איגואסו, כמה קילומטרים לפני חיבורו אל נהר פרנה (Parana) הגדול. הביקור ישלב את הצד הברזילאי והארגנטינאי וכך תוכלו לחוות מבט שלם ומקיף על המפלים, המסתערים ממרומי השבר הגיאולוגי של נהר האיגואסו, לפני חיבורו אל נהר הפרנה. טיול לברזיל בשילוב האיגוואסו – מומלץ ליהנות מטיסה בהליקופטר ולחוות את המפלים ממבט ממעוף הציפור.

טיול לברזיל אל המדינה האפריקאית ביותר
באהיה היא המדינה בעלת ההיסטוריה העשירה ביותר, המדינה האפריקאית ביותר, ואחת המדינות היפות בברזיל, ארצם של הקאנדומבלה והקפוארה. הקאנדומבלה הוא טכס של כת אפרו ברזילאית, שהוצא מחוץ לחוק עד תחילת שנות השבעים. הטכסים מאופיינים בריקודי טרנס ובמסתורין. הגברים מתופפים והנשים לבושות חצאיות תחרה רוקדות ושרות ללא הפסק בשפות אפריקאיות. הקפוארה הוא ריקוד מלחמה אפריקאי שפותח על ידי העבדים בחוות והוסווה כריקוד אקרובאטי תמים. מומלץ לטייל בסלבדור ולבקר בעיר העתיקה המכונה פלוריניו, ביקור בכנסיית הבארוק סאו פרנסיסקו, בכיכר פלוריניו, מרכז סחר העבדים בעבר ומרכז העיר העתיקה והציורית בהווה. מומלץ גם לטייל בעיר החדשה, להתרשם מהעבר הקולוניאלי (הפורטוגלי), להסתובב בשוק התוסס והמפורסם, ה"מרקדו מודלו תוך התחקות אחרי התרבות האפרו ברזילאית. טיול לברזיל בשילוב סלבדור יאפשר לכם גם להנות מהחופים המדהימים שיש לסלבדור להציע.

לפרטים נוספים על טיול לברזיל בתפירה אישית, צרו קשר דרך האתר או התקשרו 1-700-500-516