ב"מוסקט – טיולי בוטיק" נחשוף אתכם לעולמות בלתי מוכרים בלאוס. הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים בתפירה אישית אל לאוס המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע תרבותי גיאוגרפי מרתק.  אתם מוזמנים לטיול ללאוס – אל הארץ שבה הזמן עצר מלכת, מפגש עם תרבות עתיקת יומין, חקלאים העובדים בשדות אורז, נזירים בודהיסטים לבושי גלימות כתומות, אוכל נפלא נופים ירוקים ועוד ועוד…. לאוס מציעה גם למפונקים שבינינו שירותי תיירות טובים ברוב המקומות.
תוכלו לטייל בלאוס בנוחות  תוך כדי שמירה על סגנון מקומי. אנו מציעים טיולים ללאוס  בתפירה אישית. ניתן לטייל בלאוס בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית ע"מ לאפשר לכם לטייל בקצב ובסגנון שלכם בגמישות מרבית.

  • טיולים ללאוס לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • מלונות בוטיק ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • חוויה תרבותית גיאוגרפית חד פעמית
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצה הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מהסביבה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות מהסביבה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול ללאוס – מוסקט טיולי בוטיק

טיול ללאוס- מסע תרבותי וגאוגרפי מרתק למטייל העצמאי
במוסקט טיולי בוטיק מאמינים שתכנית הטיול צריכה להתאים לסגנון, לקצב ולטעם האישי שלכם. טיול ללאוס בתפירה אישית – מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי יאפשר לכם גמישות גבוהה. ללא תלות בלוחות זמנים קשיחים של קבוצה, תאריכים שנקבעו מראש יש לכם ולנו את החופש לתכנן טיול ללאוס – בצורה האופטימאלית ביותר, עם רמת שירותים גבוהה. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל בלאוס אך הנה מספר המלצות למקומות שאסור לפספס.

טיול ללאוס – אל בירתה הראשונה של לאוס
לואנג פראבאנג בירתה הראשונה של לאוס, הממוקמת במפגש הנהרות המקונג והחאן הייתה מקום מושבו של בית המלוכה של לאוס עד שהוכרזה ווינטיין כבירתה החדשה של המדינה. בעיר הוקמו מקדשים בסגנונות בנייה שונים עוד במאה ה-16 שעדין עומדים על תילם. המקדשים הם יצירת אומנות מרהיבה והעיר נראית כמוזיאון פתוח מרהיב עין. מספר אתרים בולטים בלואנג פרבאנג וסביבתה אותם ניתן לשלב בטיול ללאוס: גבעת פו-סי (Phu-Si), הגבעה החולשת על העיר ועל תוואי נהר המקונג, שוק הלילה הססגוני, המוזיאון הלאומי ובאזור העתיק של לואנג פראבנג, שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי, מקדש סיינג טונג, הנחשב למתחם הדתי העתיק והמרשים ביותר בלאוס, מפלי קואנג סי הוא אתר הטבע המרשים ביותר באזור, הכולל סדרת בריכות מאבן גיר ומפלי מים מרהיבים בין ההרים המיוערים ומערות פק או המאוכלסות בצפיפות בפסלים שונים של בודהה, במגוון גדלים וצבעים.

טיול ללאוס – אל ויינטיין בירת לאוס

טיול ללאוס אל ויינטיין בירת לאוס, אחת מערי הבירה השלוות בעולם – על אף שכמחצית מתושבי לאוס גרים בה. העיר בנויה לאורך פיתול נהר המקונג שהוא אם הנהרות בדרום מזרח אסיה המהווה מקור מים ראשי ומקור תחבורה ופרנסה לתושבים רבים. יש בה אווירה מיוחדת ורגועה, שווקים וחנויות. אתרים בולטים בויינטיין וסביבתה אותם ניתן לשלב בטיול ללאוס: הסטופה הלאומית תת לואנג, (That Luang),"שער הניצחון" של העיר המכונה "פטוקסיי"(Phatouxai). – מקום נפלא לתצפית על העיר, שוק האוכל, המורכב ממסעדות מקומיות פשוטות השוכנות על גדת הנהר, מקדש ואט סיסאקט, השריד היחידי מהעיר הקדומה שהוחרבה ע"י ממלכת סיאם במאה ה-19 ובו ישנם קרוב ל-7,000 פסלי בודהה ובאתרים נוספים בעיר, "פארק הבודהה", מקום הזוי משהו, שהוקם ע"י נזיר מקומי ובו פסלי ענק של דמויות מהמיתולוגיה ההינדואיסטית והבודהיסטית. ישנם כמובן אתרים נוספים אותם ניתן לשלב בטיול ללאוס.

טיול ללאוס – הקבוצות האתניות האקזוטיות ביותר בלאוס
בטיול ללאוס לאוהבי טבע ואנתרופולוגיה מומלץ לשלב את אזור פקסה, אליו ניתן להגיע בטיסה. פקסה, "בירת דרום לאוס". בסביבתה מספר מוקדי טיול מעניינים: אתר מורשת העולם – מקדש "פו" (Wat Phou). זהו מקדש הינדואיסטי שנבנה באמצע האלף הראשון לספירה, מיקומו על גבעה המתנשאת מעל למישורי עמק המקונג, מומלץ לבקר גם ב"ארבעת אלפים האיים" – שם ניתן לצאת לשייט של כשעתיים אל האי דט והאי קון, איים קסומים ושקטים מהם יוצאים מספר מסלולי הליכה בין פלגי נהר המקונג, מפלי לי-פי המרשימים ובחופים החוליים הכלואים ביניהם, מפלי פאופנג הנחשבים לגדולים ביותר בלאוס ורמת בולוון, חבל ארץ ייחודי הנמצא בחלק הדרום-מזרחי של לאוס בסמוך לגבול עם קמבודיה ושונה באופן מהותי משאר חלקי המדינה מבחינת נופים, היסטוריה ותרבות. האקלים הרמתי הקריר יחסית והמסלע הבזלתי ה"פריך", הפכו את האזור ל"אסם הקפה" של לאוס ולגידולים חקלאים נוספים ובאזור זה שוכנות הקבוצות האתניות האקזוטיות ביותר בלאוס.

טיול ללאוס – אל ואנג ויאנג עיירה קטנה ויפה בפיתול נהר הסונג

טיול ללאוס לאוהבי טבע ונוף . מומלץ לשלב את וואנג ויאנג, עיירה קטנה ויפה השוכנת בפיתול נהר הסונג ומוקפת בנוף קראסטי מדהים וייחודי, עתיר מערות ומחילות היוצרים נופים מכושפים. מומלץ לשלב שייט בנהר נאם- סונג ולבקר במערות טאם – צ'אנג. יש שפע של מסלולי טיול בסביבה כולל מערות ונקרות החבויות בתוך סבך הג'ונגל, חלקם מערות נטיפים וזקיפים שנוצרו כתוצאה מהסלע הגירני הבונה את המצוקים. וואנג ויאנג ממוקמת בין לואנג פארבנג וויינטיאן וההגעה אליה ברכב.

טיול ללאוס אל מישור הכדים
מומלץ לשלב בטיול ללאוס את העיירה פונסאוואן שבה נמצאים חמישה אזורי שדות, בהם מאות כדי אבן ענקיים אשר פזורים באזור שנקרא מישור הכדים. משקל כל כד הוא בין מאות קילוגרמים לשישה טון, ועד היום מטרתם של הכדים נותרה בגדר תעלומה… למרות שישנן מספר סברות, כמו קבורה או אחסון אורז, לא נמצאו עד היום הוכחות לכך. מפונסאוואן ניתן לנסוע אל ואנג ויאנג או לואנג פארבנג, יש לקחת בחשבון שהנסיעות ארוכות.

לפרטים נוספים על טיול ללאוס למטייל העצמאי צרו קשר דרך האתר או התקשרו ל- 1-700-500-516