היי נופר,שרון ולכל העוסקים בדבר

חג שמח לכולכם
ראשית נאמר לכם תודה רבה רבה על פועלכם,להצלחת הטיול ,ואנסה בקצרה לתאר את גודל החוויה שהיתה לנו.
בימים טרופים אלו שבהם יכולת התכנון שלנו,יורדת למינימום, והחששות כבדים, באין דבר שבטוח,ונשארת רק האפשרות להיות אופטימי ולחכות שהדברים יסתדרו. ואכן הסתדרו .

מרגע שנחתנו קיבל אותנו , יהושפט, ועובד מהמשרד,כשרק מלהבחין בפניהם וחיוכם,נתן מעין רוגע,לאחר זמן לא קטן של מתיחות ,ומכאן הדרך הנפלאה החלה בשבילנו.
כל יום שעבר ,היה בשבילנו,יותר טוב מקודמו, הפארקים, המלונות והקאמפים, היו נעימים להפליא, אך חשוב מאוד גם היחס הטוב שקיבלנו,ממנהלי המלונות ,העובדים וכו'.

יהושפט, כנהג וכמדריך שעושה זאת שנים רבות,הראה מקצועיות, נדיבות למכביר, הסביר הרבה לכל מה שראינו, עזר מאוד במציאת מצרכים שהזדקקנו להם,עזר מאוד בנושא הכשרות בשבילנו אל מול המטבחים,ופשוט אדם מקסים.

השבטים בהם ביקרנו,אורח חייהם, שבט המאסיי , הילדים הקטנים בשולי הכבישים,שרצים אליך לקבל סוכריה, אדיבות תושבי הדרכים שתמיד קיבלו פנינו בחיוך רחב,הוסיפו לא מעט להרגשה הטובה.

כמו כן ,אין ספק שהפארקים מהממים ,חיות הבר, הצמחייה, האגמים, הנהרות ועוד. ולראות את הטבע מתנהג לבדו באין מפריע,כשיש מעיין הרמוניה נפלאה בין האדם לחיה ולטבע,מותיר בך רושם עצום וגורם להבין כמה המקום חשוב לשימור.

לסיום ,המנוחה בזנזיבר,החולות הלבנים ,השקט, שחייה עם דולפינים, שנורקלינג , ארוחת צהריים באחד מאיי החול
שבדרך לשם יוצא לך מהמיים סנפיר של לוויתן ,ברביקיו דגים,אנשים נעימים, היש עוד מה לבקש??? או רק להודות ,ולמי?? בפרוש לכולכם
תודה מעומק הלב
משפחת חדד.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
עוד בנושא
עוד בנושא