טיול למקסיקו מזמן מפגש עם מגוון של ניגודים מרתקים, הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים למקסיקו בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע גיאוגרפי מרתק.
נופי מדבר והרי געש מושלגים, אתרי עתיקות מפוארים ומרשימים וערים תוססות, חופים מבודדים וג'ונגלים טרופיים, עיירות וכפרים קטנים ואתרי נופש מפנקים. בשילוב של עבודות אמנות, מגוון של חי וצומח ופסטיבלים וטקסים מסורתיים. ואיך אפשר בלי אוכל מקסיקני וטקילה..

לאורך הטיול במקסיקו ילווה אתכם מדריך דובר אנגלית ויאפשר לכם לטייל בקצב ובסגנון שלכם…

  • טיולים למקסיקו  לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • לינה במלונות בוטיק, ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • נופי מדבר והרי געש מושלגים, אתרי עתיקות מפוארים וערים תוססות, חופים מבודדים וג'ונגלים טרופיים, עיירות וכפרים קטנים ואתרי נופש מפנקים ושפע אטרקציות שמשתלבים במסלולי הטיול שלנו
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצב הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות ממרכז אמריקה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות ממרכז אמריקה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול למקסיקו לנוסע העצמאי

טיול למקסיקו – מסע תרבותי וגאוגרפי במקסיקו לנוסע העצמאי
טיול למקסיקו מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי. טיולים למקסיקו בתפירה אישית מאפשרים לכם גמישות גבוהה כבר בשלב התכנון- ללא תלות בלוחות זמנים קשיחים של קבוצה, תאריכים שנקבעו מראש יש לכם ולנו את החופש לתכנן את הטיול למקסיקו – בצורה האופטימלית ביותר. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל במקסיקו אך הנה מספר המלצות נוספות למקומות מעניינים אותם ניתן לשלב בטיולים.

"המקום בו נולדו האלים" – טיול למקסיקו
טאוטיהואקאן או בשמה המתורגם "המקום בו נולדו האלים". זהו אתר ארכיאולוגי יוצא דופן, המציג את גאוניותם של אנשים בתקופה העתיקה. העיר, הממוקמת כ-50 ק"מ ממקסיקו סיטי, היא שרידיה של עיר עתיקה וגדולה, אשר איכלסה בעברה 200,000 איש בקירוב. נתרשם מהמקדשים ומהפירמידות המרהיבים, ביניהם פירמידת הירח, פירמידת השמש וכיכר המצודה. ב-1987 הוכרזה העיר כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. מומלץ לשלב בטיול למקסיקו ביקור בטאוטיהואקאן

טיול למקסיקו – קניון סומידרו וחבל צ'יפאס
טוקסטלה גוטיירז בירת חבל צ'יאפס – נקודת היציאה אל קניון סומידרו. לאחר נסיעה אל הכפר (Chiapa de Corzo) ממנו ניתן לצאת לשייט מרהיב בקניון סומידרו – קניון ענק עם מצוקים עצומים ויפהפיים המגיעים לגובה של כקילומטר משני צדי הנהר. במהלך השייט תוכלו לצפות בבעלי חיים שונים החיים בנהר. בסיום השייט נהנה מביקור וזמן חופשי בכפר. לאחר מכן נסיעה לסאן קריסטובל דה לס קאסס עיירה קולוניאלית מתקופת השלטון הספרדי היושבת בחבל צ'יפאס בדרום מקסיקו. העיירה יושבת ברמה הררית ומשמשת כבסיס יציאה לטיולים בין הכפרים של בני המאייה החיים בסביבה.

עיר קולוניאלית ססגונית – טיול למקסיקו
למי שמעוניין לשלב במהלך הטיול למקסיקו מפגש תרבותי מרתק, אני ממליצים להגיע לעיר הקולוניאלית סן כריסטובל דה לאס קאסא Casas San Cristobal de las, הממוקמת ברום של 2200 בחבל צ'יאפס. בליבה שוק ססגוני אליו מגיעים שבטים שונים צאצאי האינדיאני לקנות ולמכור סחורות, בשוק ניתן למצוא גם עבודות יד.

טיול למקסיקו בדגש משפחתי – פארק המים הטבעי בחצי האי יוקטן
בפארק של הא (Xel-Ha) שנמצא בין פלאיה דל כרמן לטולום תוכלו להנות משפע של פעילויות כגון שנרקול בו תחשפו למגוון דגים, תוכלו להנות מחתירה בקיאק, שייט אבובים, צפייה בדולפינים בבריכת הדולפינים ושפע מסלולי הליגה ביער. בפארק תמצאו גם ערסלים, בריכת שחייה, ספא, חוות תוכים ועוד ועוד… הבילוי בפארק הוא במסגרת כרטיס יומי של " הכל כלול".

למידע ולפרטים נוספים צרו עמנו קשר או התקשרו דרך האתר או התקשרו ל-  1-700-500-516