ב"מוסקט – טיולי בוטיק" נחשוף אתכם לעולמות בלתי מוכרים בבורמה. הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים בתפירה אישית אל בורמה המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע תרבותי גיאוגרפי מרתק.

בבורמה מיאנמר תמצאו נופים נפלאים של הרים ואגמים, תרבות חיה ותוססת, ומעבר לכל זה אנשים מקסימים וחייכנים…
השנים האחרונות אופיינו בשינוים פוליטיים רבים, הביקור ההיסטורי של הילרי קלינטון במיאנמר מסמל את צעדי הדמוקרטיזציה במדינה, אך הדרך עודנה ארוכה… לפני מפץ השינויים הגדול, אנו מזמינים אתכם לארוז את המזוודות ולערוך מסע בארץ המופלאה הזו… טיול לבורמה (מיאנמר) מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי.

  • טיולים לבורמה לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • מלונות בוטיק ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • חוויה תרבותית גיאוגרפית חד פעמית
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצה הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מבורמה והסביבה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות מבורמה והסביבה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול לבורמה – מוסקט טיולי בוטיק

טיול לבורמה- מסע תרבותי וגאוגרפי בבורמה מיאנמר לנוסע העצמאי
במוסקט טיולי בוטיק אנו מאמינים שתכנית הטיול צריכה להתאים לסגנון, לקצב ולטעם האישי שלכם. טיול לברומה בתפירה אישית – מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית ונהג פרטי, אשר יאפשרו לכם גמישות גבוהה. ללא תלות בלוחות זמנים קשיחים של קבוצה, תאריכים שנקבעו מראש יש לכם ולנו את החופש לתכנן טיול לבורמה – בצורה האופטימאלית ביותר.

מפגש ראשוני עם ארץ הזהב – טיול בבורמה בתפירה אישית
בדרך כלל נקודת ההתחלה והסיום של טיול בבורמה תהיה ינגון (Yangoon) לשעבר רנגון (Rangoon), בירת מיאנמר. ינגון מהווה את המרכז הפוליטי, החברתי והמסחרי של מיאנמר ונחשבת לעיר הגדולה במדינה המאכלסת למעלה מחמישה מיליוני בני אדם. למרות זאת אין בה כמעט פקקי תנועה , אין בה המולת עיר גדולה ועל קו הרקיע שלה בולטים יותר צריחי סטופות מגורדי שחקים. העיר מלאה כל כך בעצים, עד שנדמה ששכונות מסוימות הן ג'ונגלים. בלילות, מתעוררות שדרותיה הרחבות של ינגון לחיים עם המוני דוכני-אוכל מעוררי תיאבון וערימות של סיגרים ענקיים.

עיר המקדשים האבודה בגאן – קסם העבר קם לתחייה בטיול בבורמה
מומלץ לשלב גם ביקור בפגאן, המוכרת בשמה הקודם בגאן- עיר המקדשים האבודה ששימשה כבירת בורמה העתיקה במאות 11-13. העיר המרהיבה בגאן יושבת על גדותיו של נהר האירוואדי, מלאה בפגודות נפלאות ובמקדשים יפהפיים והיא אחד מהפלאים הייחודיים לאסיה. תקופת הזוהר של בגאן הייתה בין המאות ה-11 וה-13, ומספר עצום של בניינים מרהיבים נבנה בה. העיר נבזזה בידי קובלאי חאן ב-1287 ומעולם לא נבנתה מחדש. מעטים מהמקדשים עדיין פעילים, וברבים מהם, גם בנטושים, אפשר לראות יצירות מופת ארכיטקטוניות ואמנותיות – ציורים, גילופים, פסלים ועוד.

חיים על המים – טיול לבורמה
אינלה – "האגם הקטן" בלב הרי השאן הוא אגם רדוד המהווה מקור החיים של ארבעה כפרים גדולים וכמאתיים כפרים קטנים. בתי כלונסאות על המים, " גנים צפים", כפרי דייגים, שיט בתעלות הסבוכות, בין בתים מוגבהים על כלונסאות ושיטת חתירה ייחודית הם רק חלק ממה שתחוו באגם. בימים שבהם תבקרו באגם תשכחו מרכב, כלי התחבורה החדש שלכם יהיה סירה. התנועה על פני האגם ובתעלות המרשתות את ביצות השוליים שלו היא רק בסירות. טיול לבורמה ללא ביקור באינלה משול לטיול בישראל ללא ביקור בירושלים…

כפרי דייגים ורצועת חוף קסומה לקינוח –טיול לבורמה מיאנמר
שדה התעופה Thandwe מהווה את נקודת ההגעה אל חוף נגפאלי (Ngapali beach) מקום שקט ורגוע צפון. זהו כפר דייגים קטן בעל חופי רחצה מיוחדים במינם, יש שיגידו היפים ביותר הקיימים במיאנמר… קיימים בו גם שווקים צבעוניים ומיוחדים וריזורטים מפנקים שיאפשרו לכם לסיים את הטיול בנופש מפנק ורגוע. בורמה מאינמר – מציע ריזורטים מקסימים ממש על קו החוף.

לפרטים נוספים על טיול לבורמה בתפירה אישית צרו קשר באתר, או התקשרו ל: 1-700-500-516