הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים לגואטמלה בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. זהו מסע גיאוגרפי מרתק.

טיול לגואטמלה, מזמן מפגש מרתק עם מסורות עתיקות יומין, תלבושות ואריגים צבעוניים, ימי שווקים כפריים, ומורשת אינדיאנית עשירה המהולה בהשפעות הכיבוש הספרדי, בשילוב של אתרי נוף וטבע יפהפיים, נהרות שוצפים, פסגות געשיות שחלקן פעילות, יערות גשם, ואגמים כחולים.

לאורך הטיול בגואטמלה  מדריך פרטי דובר אנגלית ילווה אתכם ויאפשר לכם לטייל בקצב ובסגנון שלכם…

  • טיולים לגואטמלה לנוסע העצמאי בתפירה אישית המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • מלונות בוטיק ומסלולי טיול ייחודיים בתפירה אישית בהתאם לבחירתכם
  • חוויה תרבותית גיאוגרפית חד פעמית
  • ליווי של מדריך מקומי/נהג צמוד המאפשרים לכם גמישות והתאמה לקצה הטיול שלכם

לפרטים נוספים- צרו קשר.

מסלולי טיול לדוגמא
המלצות מטיילים
גלריות תמונות ממרכז אמריקה
מידע נוסף

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
גלריות תמונות ממרכז אמריקה
המלצות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול לגואטמלה- מוסקט טיולי בוטיק

טיול לגואטמלה – אל ארץ הקשת בענן
טיול לגואטמלה מלווה במדריך מקומי דובר אנגלית. טיול לגואטמלה בתפירה אישית מאפשר לכם גמישות גבוהה כבר בשלב התכנון. יש לכם ולנו את החופש לתכנן את הטיול לגואטמלה – בצורה האופטימלית ביותר. היריעה קצרה מלהכיל את שפע המקומות בהם ניתן לטייל בגואטמלה אך הנה מספר המלצות למקומות שאסור לפספס.

טיול לגואטמלה – עיר קולוניאלית יפיפייה
טיול לגואטמלה אל ערים קולוניאליות עתיקות, מסע מרתק בזמן. אנטיגואה היא מהיפות שבעריה הקולוניאליות של אמריקה, היא שימשה כבירתה של גואטמלה עד שנהרסה ברעידת אדמה ב- 1,773. אנטיגואה ממוקמת למרגלות שלושה הרי געש המתנשאים לגובה של קרוב ל- 4,000 מ' מעל פני הים. התפרצויות הרי הגעש ורעשי האדמה החריבו את העיר ואת כפרי הסביבה פעמים אחדות בעבר. אנטיגואה – עיר הבירה העתיקה (Antigua) הוקמה ע"י הספרדים ב- 1543. העיר מציעה למטייל מבנים קולוניאליים יפהפיים, מוזיאונים, כנסיות, חצרות פאטיו של בתי מידות שהפכו למסעדות ומלונות בוטיק. בטיול לגואטמלה שמשלב את אנטיגואה מומלץ לשלב בבוקר, טיול במעלה הר הגעש פקייה, אחד משלושת הרי הגעש המקיפים את אנטיגואה. הסיור כולל עליה אינטנסיבית במעלה ההר אל נקודה ממנה ניתן לראות בימים מסוימים את הלבה. (סיור זה מומלץ לבעלי כושר גופני גבוה). בגלל מיקומה של אנטיגואה בקרבת גואטמלה סיטי, בטיול לגואטמלה מומלץ לשלב את אנטיגואה בתחילה או בסוף הטיול.

טיול לגואטמלה – אל השוק הצבעוני ביותר במרכז-אמריקה
צ'יצ'יקסטננגו – כפר ציורי, שרחובותיו מרוצפים אבן והעבר הקולוניאלי ניכר בבתיו. במרכזו של הכפר מזדקרת כנסייה גדולה ומרשימה, שנבנתה על חורבנו של מקדש לאלי המאיה. בימים א' ו-ה' מתקיים בכפר שוק ססגוני. זהו השוק הגדול והצבעוני ביותר במרכז-אמריקה. השוק המיוחד בצ'יצ'יקסטננגו מציע אריגים מיוחדים לאזור, ערסלים ובגדים צבעוניים, פסלונים ומסכות המשמשות לפולחן, ועוד… לאחר הביקור בשוק, מומלץ לבקר גם בכנסיית סנטו-תומס, בה שילוב פולחן דתי אלילי וטקסים של הנצרות הקתולית ונבקר בבית מלאכה למסכות פולחן. טיול לגואטמלהבשילוב צ'יצ'יקסטננגו , מומלץ לשלב גם טיול להר פסקואל אבך, שם נערכים טקסים פגאניים לאלי המאיה ולעיתים נערכים טקסי טיהור לבאי השוק הזקוקים לכך.

טיול לגואטמלה אל האגם שלחופיו פזורים כפרי אינדיאנים
אגם אטיטלן – האגם הוא ללא ספק מהיפים ביותר ביבשת אמריקה, צבעו כחול עמוק והוא מוקף ב-3 הרי געש. לחופיו פזורים כפרי אינדיאנים שפרנסתם מבוססת על חקלאות (גידולי בצל, קפה, בננות ואבוקדו). בכל אחד מהכפרים פיתחו התושבים סגנונות אריגה ולבוש שונים. כאן ניתן להבין מדוע ניתן לגואטמלה הכינוי "ארץ הקשת בענן". אגם אטיטלן נמצא באזור ההררי, שבמערבה של גואטמלה, האגם שוכן בגובה של 1,562 מ' מעל פני הים ותושביו נהנים מאקלים אביבי כל ימות השנה. בכפרים חיים בני שלושה שבטים, הנבדלים זה מזה בלבוש, בשפה ובתרבות. אלו הם הצוטוהילים (Tzutuhil), החיים בגדה הדרומית, הקצ'יקלים (Cachiqueles) בצפון-מזרח, והקיצ'ה (Quiche) שבצפון-מערב, כולם קשורים לתרבות המאיה. טיול לגואטמלה בשילוב אטיטלאן מאפשר הצצה נדירה אל תרבויות עתיקות שהשתמרו באזור זה.

פולחנים ופירמידות ענק באמצע – טיול לגואטמלה – פולחנים ופירמידות ענק בטיקאל
מומלץ לשלב בטיול לגואטמלה ביקור בטיקאל – העיר הגדולה והמפורסמת של בני המאיה שנבנתה עמוק בתוך הג'ונגל. אל טיקאל ניתן להגיע בטיסה מגואטמלה סיטי או בנסיעה מסמוק שמפיי או ריו דולסה. רק הפירמידות המציצות מעל פני היער מסגירות את העובדה שבתוכו הייתה עיר גדולת ממדים, שבה פולחנים ופירמידות ענק שהגבוהה שבהן, הגיעה לגובה של 90 מטר. נסייר באתר ונשמע על ההיסטוריה המרתקת של המקום, בני המזל ייפגשו גם בע"ח שחיים ביער הגשם – בעיקר קופים. טיול לגואטמלה בשילוב טיקאל מיועד לחובבי ארכיאולוגיה ותרבויות קדומות.

לפרטים נוספים על טיול לגואטמלה למטייל העצמאי צרו קשר דרך האתר או התקשרו: 1-700-500-516

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן