טיול לניו זילנד, יפתח בפניכם שמורת טבע אינסופית! הצוות המקצועי שלנו מתכנן טיולים לניו זילנד בתפירה אישית המותאמים בדיוק להרכב המטיילים, לתחומי העניין שלהם ולאופיים. תחשפו למרחבים פראיים, פארקים, שלל בעלי חיים אקזוטיים, קרחונים ואגמים צלולים, גייזרים ותרבויות עתיקות יומין ששורדות עד היום. טיול לניו זילנד הוא גן עדן לאוהבי טבע ומציע אין ספור פעילויות אקסטרים וחיי לילה תוססים.

יש שפע של דרכים לטייל בניו זילנד – רכב שכור, טיול פרטי עם מדריך מקומי או טיולים מודרכים בקבוצות בינלאומיות. תוכלו לטייל בקצב ובסגנון שלכם… לפרטים נוספים, צרו קשר.

  • טיולים לאוסטרליה וניו זילנד המשלבים את המקומות היפים ביותר
  • מרחבים פראיים, גייזרים, הרים מושלגים, שמורות טבע אינסופיות ושלל בעלי חיים אקזוטיים
  • מבחר אפשרויות טיול באוסטרליה וניו זילנד ברכב שכור, בקבוצה בינלאומית או טיולים פרטיים

לפרטים נוספים- צרו קשר.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
המלצות מטיילים
גלריות תמונות מטיילים

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

טיול לניו זילנד – מסע מרתק לנוסע העצמאי

פיורדים מרהיבים ועיירות שלוות – בניו זילנד
טיול לניו זילנד העשירה בנופים מרשימים: פיורדים מרהיבים, הרי געש, הרים מושלגים וקרחונים, בטיול לניו זילנד נשלב אגמים, גייזרים, יערות גשם עיירות שלוות לצד בתי חווה וירוק ושקט אינסופיים.

גן עדן בטבע לחובבי אנדרנלין בטיול לניו זילנד
ראפטינג במערות תת קרקעיות, באנג'י, טיפוס הרים, סירות סילון בקצב מסחרר, מצנחי רחיפה, גלגול בכדור גומי ענקי ועוד שפע של אטרקציות שיקפיצו לכם את האנרנלין. בניו זילנד מחפשים כל הזמן אפשרויות חדשות לקרוא תיגר על חוקי הטבע , להקפיץ את קצב פעימות הלב למקצבים משוגעים וכמובן למשוך תיירים לחוויות של ריגושים ואתגריים פיזיים.

אתר "Rock ’n’ Ropes" – מגרש אימונים של חבלים ועמודים בטיול לניו זילנד
קומפלקס של חבלים ונדנדות שמציעים התנסות במגוון פעילויות בגובה… ישנם מתקנים שדורשים קורדינציה ומחשבה כגון הליכה על קורה בגובה או מעבר על גשר צר, עשוי מחבלים אך ישנם מיתקנים שמתאימים לאמיצים שבנינו, כגון הטרפז ונדנדת הענק שמקפיצה את האדרנלין לרמות גבוהות במיוחד.


לפרטים נוספים על טיול לניו זיולנד בתפירה אישית, מוקפד ואיכותי, צרו קשר דרך האתר או התקשרו ל – 1700-500-516