Sent: Sunday, May 7, 2017 2:53 PM
To:  sharonk@muscat.co.il
Subject: FW: נחיתה רכה רכה

 

היי שרון,

אכן נחתנו הבוקר, אחרי כשבוע גם במלדיביים ( חוויה בפני עצמה…), אבל עכשיו כשהכול טרי אשלח לך כמה רשמים –

אודאייפור – מלון מדהים, מדריך ( ריקי ) אחלה לגמרי, טוב,

הטיול לכפר עם המדריך המקומי היה מדליק, והמדריך עצמו עוד יותר ! התארחנו בביתו – חוויה.

ג'ודפור – מלון בסדר, נחמד, לא יותר. את המדריך לא אהבנו ( יותר מידי בסלולארי, מרוכז בעצמו ופחות משתדל )

פושקר – מלון סבבה, מדריך כנ"ל, מאוד נחמד ובעל ידע.

ג'אייפור – המלון הכי חוויתי בטיול – מומלץ ביותר !!! מדהים. מדריך סבבה.

אגרה – מלון בסדר, אבל די סתמי  (לא יודע מה האופציות האחרות שם ), המדריך  (שהתחיל איתנו בפטהפור סיקרי והמשיך עד הטאג' כולל ) – מעולה ! מבוגר, נעים מאוד, שולט בכול ( אשתי שאלה אפילו על מרכיבים של מאכלים שונים… הכול מבין ).

קג'ורהו – מלון סבבה, המדריך בסדר, אבל נציג החברה במקום עזר לנו ביותר – התחברנו ואף הוזמנו לארוחת צהריים עם המשפחה. אחלה בחור, דואג לכול הפרטים ( אם חשוב לכם שמו –הוא רשום לי היכן שהוא )

וראנסאי – מלון על הפנים, ממליץ לכם לא לשלוח לשם ( רמדה ). חדרים בנויים גרוע, כשמישהו מתקלח / מוריד מים בשירותים – כול הרעש אצלך… בריכה לא משהו, ובכלל – אפשר לוותר עליו. המדריך שם – אחלה, היה ממש טוב.

דלהי – מלון בססה, מדריך בסדר ( לא יותר ).

נהג שהיה איתנו לאורך מרבית הטיול ( שמו ג'אי )  – מאודאייפור עד אגרה  היה מעולה, שירותי, חמוד, עוזר – אשמח אם תתני עליו פידבק חיובי לחברה בחו"ל.

באופן כללי ראו שהחברה בחו"ל מתוקתקת ביותר, דאגו מ-א – ת לכול הפרטים הקטנים ( הייתה להם פשלה קטנה כשלא חיכו לנו ביציאה מהשדה בדלהי – בדיעבד התברר לנו שלא עודכנו שהטיסה הוקדמה בשעה. לא הפסיקו להתנצל על כך… מקובל ביותר. חוץ מזה הכול עבד כמו שעון.

 

באופן כללי הייתי נותן ציון 10 לארגון – גם שלכם וגם של החברה בחו"ל – המדריכים מקצועיים מאוד, הנהגים סבבה, וכנ"ל נציגי הברה – מאוד אינפורמטיביים.

 

אין ספק שעוד ניעזר בכם בעתיד… J

נשתמע.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
עוד בנושא
עוד בנושא