Sent: Thursday, October 01, 2015 12:00 PM
To: Sharon – Muscat Travel Boutique
Subject: השב: נחיתה רכה רכה

שרון שלום
אכן שבנו בשבוע שעבר והנחיתה הייתה רכה, לעוד חופש ושוב חופש. במחשבה שניה התחרטנו שלא המשכנו את הטיול לשבוע נוסף אבל השיקולים לפני כמה חודשים היו אחרים (זה לפעמים החסרון של להזמין טיול חודשים מראש) אבל אי אפשר לקלוע להכל וגם היו הרבה יתרונות.
זה הזמן באמת להודות לך ולכל צוות מוסקט שהשקיע מזמנו ותרם מהידע שלו והקשרים כדי לתפור לנו טיול שהיה מתאים לנו באופן אישי. תודה שלקחת בחשבון את כל הערותיי ובקשותיי בחשבון בבנית תכנית הטיול. הטיול עמד בתקציב שהקצבנו לו ובכל היעדים שתכננו מראש ואפילו יותר.

המדריך שליווה אותה תמיד עמד בזמנים ותמיד חיכה לנו בזמן וגם חיכה לנו כשהיה צריך. התחשב בצרכינו כמשפחה עם ילדים. היה סבלני, רגוע ונינוח.

לסיכום, הייתה לנו חוויה מאוד טובה ומגבשת עם חוויות נעימות ברובן ואטרקציות שהתאימו לנו. התכנון המקדים לרב היה במקום ולא הרגשנו כמעט צורך בגמישות. הכל תקתק כמו שעון והילדים נחשפו כפי שאמרת למדינה עם תרבות מאוד שונה, אקלים שונה (ומשתנה) מאכלים, טעמים, ריחות ומראות שצריך להתרגל אליהם…
כל זה עשה את הטיול למעניין, כיפי, שלא ישכח ומעצים לכל אחד בנפרד ולכולנו כמשפחה ובהחלט אמליץ עליכם בהמשך ואם יזדמן לנו לנסוע שוב בהקדם אני בטוחה שאשקול שוב להתייעץ אתכם ולתכנן את הטיול הבא שלנו!
מקווה שלא פיספסתי שום דבר ומקווה להשתמע שוב!

בהמון תודות,
דנה ומיכה סקרה
והילדים עמית, עין-בר ויהל

עוד בנושא
עוד בנושא