לנעמה ושרון –                                                                                          חיפה, 21.11.10

חזרנו מהסיור הלימודי על הקפה בויאטנם ואני ממהר לשלוח אליכם שיר הלל על ארגון הסיור ותכנונו.

אקדים ואומר שמבחינת הארגון, הסדר והבצוע – הכול פעל כמו מבצע צבאי מנצח. לכל אורך הסיור (12 יום) לא הייתה אפילו תקלה אחת. כל מפגש התקיים במועדו. כל סיור היה מוכן כאילו מזכיר המפלגה נתן הוראה לקבל את הנבחרת! כמעט כל ארוחה – הצלחה (מה לעשות לפעמים הטעם הישראלי לא התאים לטעם הויאטנמי – אך כל שרצינו טעמנו ונהנינו.

האוטובוסים היו זמינים, נקיים והתייצבו בכל פעם במועד.

באשר לתכנון –הצלחתם לשלב את דרישותינו המקצועיות עם מנעמי הארץ הנהדרת הזו. הספקנו המון ולא בלחץ ! הרגשנו כאדונים ללוח הזמנים שלנו ולבסוף נוכחנו שמלאכת הביום שלכן הצליחה "למכור" לנו את התכנית המלאה והנרחבת.

כל זה עבד לנו בזכות הבחירה של המדריך המיוחד והייחודי – Ngiah – איש משכיל ונעים הליכות – שידע לקרוא את מזגם המיוחד של המשתתפים והפגין רגישות מופלאה לכל דרישותינו וגחמותיהם.

ולבסוף – מסלול הסיור שהביא אותנו אל שכיות החמדה המיוחדות : החל בעיר השוקקת, שורצת האופנועים – סייגון – דרך שדות האורז והשווקים הצפים שבדרום,  דרך אזורי הקפה והמיעוטים ב – Boun Ma Thout   ועד לקופסת הממתקים הבלתי נשכחת ב – Halong Bay  עם תרגולי טאי צ'י עם שחר….

אנא מסרי תודתנו לNgiah   , ל-  Mr. Qui  – ולידידנו – Anh  אשר נצחו על עבודת הצוות המורכבת, המדויקת והמעולה בשטח . והערצתנו לעם הויאטנמי שופע החריצות והאופטימיות…

מיכה ריינר

עוד בנושא
עוד בנושא