To:  <Sharonk@muscat.co.il
Subject: איילת וניר קרסו – פידבק לטיול בויאטנם

הי שרון,

הקדמת אותי 🙂 בדיוק היום חשבתי על כך שאני רוצה לכתוב לכם.

חזרנו לשגרה, אבל הראש נשאר בוייטנאם… בקצרה – היה טיול מדהים. כמו שהבטחתן: עשיר ומגוון. לגמרי. אני מלאת סופרלטיבים לכם על הארגון והתכנון, באמת שהכל עבד מעולה. ואם אני צריכה לפרוט לפרטים אז ככה:

המלונות, בלי יוצא מהכלל, היו מצוינים. בהאנוי ובסאפה ביקשנו להשאיר חדר אחד ביום העזיבה עד לשעות אחה"צ (צ'ק אאוט מאוחר) ובשני המקומות לא היתה כל בעיה לעשות זאת, ובעלות נמוכה מאוד (החדר איפשר לנו לחזור מיום של טיול בהאנוי ולהספיק להתקלח לפני היציאה לרכבת. זה לגמרי הוכיח את עצמו). ההתעקשות על מלונות ברמה גבוהה לגמרי מוכיחה את עצמה, כיוון שהטיולים במהלך היום לא תמיד קלים לילדים (וגם לנו… בעיקר בגלל החום, הלחות, עושר המראות  הריחות והטעמים), והידיעה שבסוף היום מגיעים לחדר מפנק בהחלט מסייעת.

טיסות הפנים יצאו במועד והיו בהחלט סבירות ונוחות. גם המרווחים בין הטיסות היו טובים, אם כי בטיסה חזרה, לאחר שנחתנו בהאנוי (טיסה מסייגון) לא מצאנו את הטרמינל וחששנו מאוד לאחר לטיסה למוסקבה (מסיבות ידועות ומובנות בהחלט :)).

הרכבים בגדול היו מצויינים, ממוזגים ונוחים.

כל המדריכים היו מצוינים, ומאוד שונים זה מזה. כולם ללא יוצא מהכלל הגיעו בזמן, דאגו לחכות לנו וללוות אותנו לנקודה הבאה. ההדרכה היתה מעניינת, הם היו קשובים, נעימים, אדיבים וגם, לפעמים, עם חוש הומור… גם חשוב…

הבחירה שלכן ביעדים היתה נהדרת. נהננו מכל מקום, והרגשנו שניתנה תשומת לב מירבית בחשיבה על המסלול. לתחושתי, אנחנו עדיין מעכלים ומעבדים את כל מה שראינו וחווינו – זה באמת היה יוצא דופן ובאמת התחושה היא שלאורך המסלול נחשפנו לדברים כל כך שונים.

עבורנו זה היה טיול ראשון למזרח, ובהחלט לא אחרון.

ולבסוף – הזמינות והדאגה שלכן, גם לפני שנסענו (וכן, אני יודעת שהיו לי המון שאלות ובחלקן חזרתיות :)) וגם במהלך הטיול נתנו לי המון שקט ורוגע. הרגשתי לאורך כל הדרך שיש מישהו שדואג ומלווה אותנו. לגמרי לגמרי אני ממליצה ואמליץ עליכן לכל מי שיהרהר באפשרות לנסוע למזרח.