שלום לנעמה ולצוות המופלא של מוסקט,

15 שנים אנחנו מטיילים עם מוסקט. וכמו יין טוב שמשתבח, גם אתם משתבחים עם השנים. טיילנו פעמיים בסין, 4 פעמים בהודו ובסוף הטיול של דרום הודו סיימנו במלדיביים, בגוואטמלה וקוסטה ריקה, בבורמה, בוייטנאם וקמבודיה. 9 טיולים במקומות קסומים. ובכל מקום, קיבלו את פנינו, נהגים, מדריכים, מלונות, מסלולי טיול, המלצות על מסעדות ובכלל. ובעיקר הידיעה שאם משהו ישתבש, או נצטרך משהו, לא חשוב באיזו שעה או באיזה מקום על הגלובוס, תמיד יש לנו כתובת זמינה- מוסקט ונציגיה בכל מקום.

 

זה די ברור, שלקוח חוזר, הוא לקוח מרוצה. כך שיש סיכוי ממשי שעוד נמשיך ונטייל אתכם ביחד. תוכניות לטיולים יש לנו מספיק לשנים הקרובות.

ולטיול האחרון שקראנו לו "בחזרה להודו"…אחרי שנתיים שלא נסענו לשום מקום, בחרנו לחזור לשלושה מקומות שכבר היינו בהם בהודו, בשניים  (דלהי ורישיקש), לפני עשור, בטיול הראשון, ובפושקאר בטיול הקודם להודו בתחילת 2019. כששואלים אותנו מה איבדתם בהודו, זו שאלה שאין לנו תשובה ברורה לגביה. ולכן, כנראה, חזרנו אליה בפעם הרביעית ואנחנו מקווים שנחזור פעם נוספת. אולי כדי למצוא את מה שאיבדנו במדינה הצבעונית והמיוחדת הזו. הכל, הכל, היה מוש…לם…

 

וכמה הערות קטנות שחשוב שתדעו: המלון בפושקר, היה טוב, אבל הווסטין שהיינו בו בפעם הקודמת עולה עליו בהרבה. המרחק מהעיר לא הפריע לנו. הנהג היה מעולה. המדריך סביר. המלון ברישיקש היה מופלא. אין מילים. מהמלונות הכי טובים שהיינו בהם בהודו בכלל. כשסיירנו בעיר ראינו את המלון שהיינו בו עשור לפני, דיוויין ריזורט. מזל שלא בחרנו בו שוב. הייתי כועסת על עצמי. המלון הזה היה הטראומה שלי מרישיקש מלפני עשר שנים.

הטאג מלון חדש קסום בכל פרמטר. החדרים, השרות, האוכל, המיקום. המרחק לעיר ממלון טאג, לא הפריע לנו בכלל. הנהג היה מעולה. המדריך מצוין. הסיור בעיר היה נהדר. המדריך לקח אותנו למקומות מעבר לתוכנית והיה ממש, נחמד ומרתק. גם בטיול ביום שלמחרת (קונג'אפורי), היה ממש נפלא ומעניין. והשירות שקבלנו היה מעל ומעבר. הנהג המדהים החזיר אותנו לרישיקש במקום למלון כפי שהיה רשום בתוכנית, וחיכה עד שנסיים סיבוב שבקשנו בשוק ונאכל ארוחת ערב במסעדה מעולה בעיר.

המדריך דאג לקחת אותנו לאותם המקומות בשוק בהם רצינו להיות והמליץ על המסעדה ואף דאג להראות לנו אותה כדי שנדע לאן לחזור. גם יום לפני המליץ לנו על מסעדה מעולה.   בדלהי, המלון היה קלאסה צרפתית- נהדר ובמיקום מעולה. הנהג היה מצוין והמדריך היה אחד הטובים שפגשנו. ממש וואו. מקצוען. אנגלית משובחת, ידע עשיר. הצטערנו שלא היה לנו עוד יום, יומיים בדלהי. עיר מרתקת.

 

בידידות ובהערכה, טלי ופאר

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column]
[/vc_row]
עוד בנושא
עוד בנושא