אל טראסות האורז

נתחיל בגווילין ונמשיך אל טראסות האורז של לונגשן. נבקר ב"ארץ האדומה" ונחצה את הגבול לסאפה. נסייר בכפרים ובשווקים ונמשיך אל טראסות האורז של איזור בנאווה בפיליפינים.
זהו טיול בתפירה אישית לדוגמא, לאורך הטיול ילווה אתכם מדריך פרטי דובר אנגלית ונהג צמוד שיאפשרו לכם לטייל בגמישות, ונוחות.


 

תכנית הטיול:

יום 1 הגעה- גווילין

נחיתה בגווילין. זהו אחד מאזורי הנוף והטבע המרשימים ביותר בסין. פסגות ההרים הגיריים אשר יצרו תצורות נוף ייחודיות, ההרים מכוסי צמחיית הבמבוק, הנהר הזורם והערפילים השוררים באזור, העניקו השראה לציירים סיניים במשך מאות שנים.
עם ההגעה, נצא לסיור בפארק שבעת הכוכבים ובמערת חליל הסוף. לאחר מכן העברה למלון.
לינה בגווילין.

 

יום 2 גווילין- לונגשן- טראסות האורז

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי לסיור באזור לונג שן. הסיור יעבור בנופים חקלאיים, שם נתרשם מטרסות האורז המנצלות כל פיסת אדמה לגידול חקלאי ונוכל להציץ אל חייהם האותנטיים של תושבי האזור.
הלינה תהיה בלונג שן במלון בוטיק קטן המשקיף על נוף הטראסות. יש לקחת בחשבון שההגעה למלון כרוכה בטיפוס. ארוחת ערב במלון.

(נא לעדכן את המדריך האם יש לכם בקשות מיוחדות לארוחות הערב, על מנת שיכינו את המצרכים מבעוד מועד…)

 

יום 3 לונגשן- יאנגשו

לאחר ארוחת הבוקר נסיעה של כארבע שעות ליאנגשו (Yangshuo), עיירה ציורית ובה שוק ססגוני ועשיר הממוקמת על גדות נהר היולונג.
עם ההגעה נצא לשייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג. זהו מסע בין צוקים מרהיבים תוך התבוננות בחיי הכפריים השלווים ובהווי המיוחד של הדייגים בנהר. אחה"צ טיול  לגבעת הירח  ממנה תוכלו להשקיף על האזור(הטיפוס מאתגר אך כדאי – הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!) וביקור בעץ ה- Banyan.

בערב- מופע "רשמים". במאי המופע הוא – Zhang Yimou המופלא שביים בין השאר את טקס הפתיחה לאולימפיאדה. במופע יותר מ-500 ניצבים בני האזור, והטבע משמש תפאורה יפהפייה בשילוב אפקטים של תאורה. (מקומות ישיבה מס' 2).
לינה ביאנגשו.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 4 יאנגשו- שיעור בישול- גווילין- קונמינג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחצי יום סדנת בישול. נצא אל השוק המקומי מלווים ע"י השף לבחירה והסבר על המצרכים אותם נרכוש להכנת הארוחה. לאחר מכן במטבח, נתוודה אל טכניקות הבישול במטבח הסיני, נכין מספר מנות, ולסיום תיהנו מארוחת צהרים, פרי יצירתכם.

לאחר מכן, נסיעה של כשעה וחצי חזרה לגווילין. עם ההגעה, העברה לשדה התעופה לטיסה לקונמינג (Kunming), בירת מחוז יונאן בדרום סין. קונמינג היא אחד מריכוזי המיעוטים המעניינים בסין.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בקונמינג.

 

יום 5 קונמינג- דונגצ'ואן- הארץ האדומה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעתיים וחצי אל דונגצ'ואן (Doungchuan), "הארץ האדומה". כינויה בא לתאר את חלקת ההרים המכוסה במרבדי פרחים מרהיבים וצבעוניים.
עם ההגעה, נצא לסיור בין הטראסות השונות ונתרשם מהנופים והמראות הקסומים.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה בדונגצ'ואן.

 

יום 6 דונגצ'ואן- קונמינג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור נוסף בטראסות.
אחה"צ, נסיעה חזרה לקונמינג והעברה למלון.
לינה בקונמינג.

 

יום 7 קונמינג- יער האבן- מילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לאחד מאזורי הנוף המיוחדים בסין- אזור יער האבן. תהליכי בלייה קרסטיים יצרו בצוקי הגיר צורות של "יער מאובן", במקום נמצא אוסף של אבני גיר שממש יוצרים יער אבנים שלכל אחד מהם צורה שונה ומסביבם נרקמו סיפורים ואגדות שונות. ביער האבן יש ותפגשו את בנות הסאני המציגות את עבודות הריקמה שלהן.

לאחר מכן, נסע כשעתיים אל עיר המעיינות החמים מילה (Mile). עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במילה.

 

יום 8 מילה- ג'יאנשוי

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כ-3.5 שעות אל ג'יאנשוי (Jianshui), עיירה עתיקה בת כ-1000 שנה שבעבר היוותה את המרכז ההיסטורי של חבל יונאן. עם ההגעה, נצא לביקור בבית משפחת ז'ו (Zhu), אחוזה מהמאה ה-19 של המשפחה העשירה ביותר בתולדות העיירה. נמשיך לביקור במקדש קונפיציוס, השני בגודלו ובחשיבותו בסין, אשר נבנה במאה ה-13. לאחר מכן נמשיך לביקור בכפר העתיק Tuanshan.
לינה בג'יאנשוי.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 9 ג'יאנשוי- יואניאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים אל יואניאנג (Yuanyang), איזור כפרי במרכז-דרום יונאן ובו טראסות מדהימות שנוצרו לפני כאלף שנה על ידי בני המיעוט ההאני. הטראסות מכסות רכסים שלמים ונפרסות לאורך של מאות קילמטרים. עם ההגעה, נצא לסיור בטראסות ובכפרי הסביבה.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה ביואניאנג.

 

יום 10 יואניאנג והסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בשוק המקומי. לאחר מכן נמשיך אל טראסות Meng Pin המרשימות. עם ההגעה, נצא לטיפוס בשבילי הטראסות אל הכפר Qingkou שם נהנה מצפייה בשקיעה המרהיבה מעבר לטראסות.
לינה ביואניאנג.

 

יום 11 יואניאנג- הקו- סאפה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי אל מעבר הגבול Hekou, משם נעבור אל ויטנאם ונסע אל סאפה.
סאפה היתה עיירת נופש, שהקימו הצרפתים בזמן שלטונם בוייאטנם. האזור שוכן על הגבול בין חבל יונאן שבסין לוייטנאם ומאופיין במגוון של שבטים ותרבויות קדומות ששימרו את אורח חייהם המסורתי. השבטים מכונים מונטאר (מצרפתית- יושבי ההרים) והימים הקרובים יוקדשו לביקור בכפרים מקומיים, טיולי הליכה בנופים עוצרי נשימה, ושילוב של שווקים צבעוניים המהווים מוקד משיכה לבני הכפרים באזור.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בסאפה.

 

יום 12 סאפה- כפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בכפר קט קט (Cat Cat), שם נוכל להתרשם מאורח החיים המסורתי של שבטי Hmong וה-Dzao וליהנות מהנופים הירוקים ומהאויר הצח במסלול הליכה שעובר דרך הכפר. נחצה את הנהר הזורם בשיפולי הכפר, נתצפת על מפל מים ונמשיך בעליה לעבר הכביש, שם יחכה לנו הרכב. לאחר מכן, נסיעה לעבר הכפר לאו קאי השייך לבני מיעוט ה-Black Hamong, נצא לטיול רגלי בו נעבור בכפר דרך טראסות אורז, נוכל לבקר בבית הספר המקומי, ונהנה מהנופים החקלאיים המאפיינים את האזור. נמשיך בהליכה לטאוואן, שם נוכל לפגוש את בני מיעוט ה-Giay. לאחר מכן, נסיעה לסאפה והעברה למלון.
לינה בסאפה.

 

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
יום 13 סאפה- שוק בא הא- רכבת לילה להאנוי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי אל עבר השוק הססגוני המתקיים בכפר באק הא. זהו שוק שאליו מתנקזים תושבי השבטים באזור לצרכי מסחר, קשר עם העולם המודרני ורכישת מצרכים חיוניים. נוכל להבחין בין בני השבטים השונים לפי התלבושות הססגוניות שהם עוטים על גופם, ולזהות את מעמדם לפי כמות התכשיטים שלהם. זהו אחד השווקים האחרונים בעולם המאפשרים מגע עם מגוון עשיר כל כך של תרבויות עתיקות המשמרות את ההיסטוריה העתיקה של וייטנאם. בשוק יש מגוון אדיר של מוצרי צריכה, מזון, עבודות רקמה ואומנות, כלי חרס ומזכרות. נבקר גם בחלק העליון של השוק, ממנו יש תצפית יפה על מתחם השוק ושם נרקמות עסקאות הבאפלו…
לאחר מכן, נהנה משייט במורד נהר הצ'אי בסירות קטנות ונבקר בכפר של בני מיעוט התאי.

 

אחה"צ, העברה לתחנת הרכבת לנסיעת לילה להאנוי.
לילה ברכבת.

**קרון פרטי

 

יום 14 הגעה להאנוי- העיר שעל שפת הנהר האדום

מוקדם בבוקר הגעה להאנוי, מפגש עם נציגנו בתחנת הרכבת והעברה למלון להתרעננות וארוחת בוקר.
האנוי- עיר יפהפייה ועשירה בבניינים מהתקופה הצרפתית, מהווה את המרכז הפוליטי של וייטנאם והיא משובצת גנים ומקדשים עתיקים, אגמים, שווקים ושדרות.
לאחר מכן, נצא ליום סיורים בהאנוי. נגיע למרכז העיר ונצפה במוזוליאום של הו צ'י מין. נמשיך לביקור במתחם המגורים שלו, השמור עד עצם היום הזה. נצפה באגם הקטן בו נהג לטייל ולהאכיל את דגי הזהב ונשמע את סיפור חייו המרתק. נמשיך בהליכה קצרה לביקור בפגודת One Pillar שנבנתה בדמות פרח הלוטוס המאגי מהמים, ומשם נמשיך לסיור קצר במוזיאון הצבאי (למי שמעוניין, ניתן במקום זאת לבקר במוזיאון האנתרופולוגי).
לאחר מכן נבקר במקדש הספרות Temple of Literature, שנבנה במאה ה-11 ושימש כאוניברסיטה הראשונה בוייטנאם ובמוזיאון לאומנות. לאחר מכן, נהנה מטיול ריקשות ברובע העתיק של העיר. מומלץ לעצור להפסקת גלידה באחת הגלידריות בקרבת האגם.

בערב נהנה ממופע בובות המים המסורתי– זהו מופע המשלב בובות עשויות עץ, שנעות על המים לצלילי מוזיקה מקומית בשילוב של אש ותפאורה יפהפיה. המופע משתמש בסיפורים מחיי היום יום, דרך שדות האורז החריש, ההווי המשפחתי בשילוב מיתולוגיה מקומית.
לינה בהאנוי.

 

יום 15 האנוי- האלונג

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע כ-3 שעות למפרץ האלונג (Halong) דרך הנופים הכפריים של דלתת הנהר האדום. פירוש השם האלונג הוא 'מקום נחיתתו של הדרקון בים'. האזור קיבל את שמו מאגדה וייטנאמית על דרקון שיצר את המפרץ ואת האיים עם זנבו המתנופף.
בשעה 11:45 נעלה לסירת עץ יפהיפיה ונצא לשייט קסום. ארוחת צהרים תוגש על סיפון האוניה.
לאחר מכן, נרד בסירה קטנה לאחד האיים, ונטפס לתצפית מרהיבה על המפרץ, נשוב לסירה להמשך הפלגה.
אחה"צ נבקר בכפר דייגים צף בסירות עץ קטנות. לאחר מכן, נשוב לסירה ונמשיך בהפלגה.
בערב ארוחת בופה תוגש על סיפון האוניה.
לינה באוניה.

**הארוחות הן עם דגש של מאכלי ים, ניתן לבקש משהו אחר
**סדר הביקורים, או מהות הביקורים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת בהתאם למזג האויר והיתרי השיט.

 

יום 16 האלונג- האנוי- מנילה

משכימי הקום יוכלו להצטרף לשיעור טאיצ'י בסיפון העליון של הסירה, או להנות משיט בקיאקים (בתוספת תשלום). לאחר מכן, נשוט בסירות לביקור במערה קרסטית מרשימה בעלת חדרים רבים. לאחר מכן נשוב לסירה ונהנה מארוחת בוקר.
לאחר מכן נתחיל להתקדם חזרה למפרץ, כשבשעה 11:30 נעגון בנמל, ונשוב בנסיעה להאנוי. בדרך נעצור לביקור בכפרים Con Son ו- Lua.

המשך נסיעה להאנוי והעברה לשדה התעופה לטיסה למנילה, בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. מנילה ממוקמת באי לוזון, האי המרכזי והגדול ביותר בפיליפינים.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

 

יום 17 מנילה- מפלי פגסנג'ן- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיור אל העיירה פגסנג'ן (Pagsanjan), הממוקמת כשעתיים וחצי מדרום למנילה.
עם ההגעה, נבקר במפלים היפהיפיים, נצא לשיט על גבי סירת קאנו הנקראת Banca. במהלך השיט, נתמרן במעלה הזרם ונהנה מנופים מגוונים של סלעים יפים, ערוצים תלולים וצמחייה טרופית עבותה. בדרכינו חזרה, נהנה מחווית אקסטרים במהלכה נשוט בין בולדרים ענקיים! זוהי בהחלט חוויה מלהיבה ומלאת אדרנלין… ארוחת צהריים כלולה.
בתום הסיור, נסיעה חזרה למנילה והעברה למלון.
לינה במנילה.

 

יום 18 מנילה- בנאווה

לאחר ארוחת בוקר נצא בטיסה אל Cauayan. עם ההגעה, נמשיך בנסיעה לבנאווה (Banaue). עיירה המוקפת שדות אורז וכפרים קטנים המשמרים אורח חיים מסורתי ואותנטי. (כ-4-5 שעות נסיעה). בדרך נעצור לתצפיות מרהיבות על האיזור.
בנאווה מהווה מרכז לטיולים לטרסות האורז המופלאות באיזור. טראסות האורז הוכרזו כאתר מורשת עולמי של אונסקו והן בהחלט מרשימות בכל קנה מידה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנאווה.

 

יום 19 בנאווה- סגדה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא (כשעתיים וחצי נסיעה) לביקור בעיירה הציורית של Sagada, נעצור לראות מערות קבורה עתיקות ונבקר גם במוזיאון Bontoc, שנוסד על ידי אחות בלגית ובו אוסף מגוון של חפצים אותנטיים ותמונות של שבטי ההרים.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה בסגדה.

 

יום 20 סגדה- בנאווה- הפאו- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה חזרה לכיוון בנאווה. נהנה מסיור בעיירה הפאו ונהנה מטיול ג'יפים (לא ממוזגים) באיזור טראסות האורז רחבות הידיים, המשתפלות במורד העמק לעבר מימי הנהר הצלול הנקרא על שם הכפר.

לאחר הסיור, נצא בנסיעה למנילה (כ-8-9 שעות נסיעה). עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

**יום נסיעות ארוך

 

יום 21 מנילה- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי במנילה.
לינה במנילה.

 

יום 22 מנילה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה

 אל הארץ האדומה


 

תכנית הטיול:

יום 1 הגעה- גווילין

נחיתה בגווילין. זהו אחד מאזורי הנוף והטבע המרשימים ביותר בסין. פסגות ההרים הגיריים אשר יצרו תצורות נוף ייחודיות, ההרים מכוסי צמחיית הבמבוק, הנהר הזורם והערפילים השוררים באזור, העניקו השראה לציירים סיניים במשך מאות שנים.
עם ההגעה, נצא לסיור בפארק שבעת הכוכבים ובמערת חליל הסוף. לאחר מכן העברה למלון.
לינה בגווילין.

 

יום 2 גווילין- לונגשן- טראסות האורז

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי לסיור באזור לונג שן. הסיור יעבור בנופים חקלאיים, שם נתרשם מטרסות האורז המנצלות כל פיסת אדמה לגידול חקלאי ונוכל להציץ אל חייהם האותנטיים של תושבי האזור.
הלינה תהיה בלונג שן במלון בוטיק קטן המשקיף על נוף הטראסות. יש לקחת בחשבון שההגעה למלון כרוכה בטיפוס. ארוחת ערב במלון.

(נא לעדכן את המדריך האם יש לכם בקשות מיוחדות לארוחות הערב, על מנת שיכינו את המצרכים מבעוד מועד…)

 

יום 3 לונגשן- יאנגשו

לאחר ארוחת הבוקר נסיעה של כארבע שעות ליאנגשו (Yangshuo), עיירה ציורית ובה שוק ססגוני ועשיר הממוקמת על גדות נהר היולונג.
עם ההגעה נצא לשייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג. זהו מסע בין צוקים מרהיבים תוך התבוננות בחיי הכפריים השלווים ובהווי המיוחד של הדייגים בנהר. אחה"צ טיול  לגבעת הירח  ממנה תוכלו להשקיף על האזור(הטיפוס מאתגר אך כדאי – הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!) וביקור בעץ ה- Banyan.

בערב- מופע "רשמים". במאי המופע הוא – Zhang Yimou המופלא שביים בין השאר את טקס הפתיחה לאולימפיאדה. במופע יותר מ-500 ניצבים בני האזור, והטבע משמש תפאורה יפהפייה בשילוב אפקטים של תאורה. (מקומות ישיבה מס' 2).
לינה ביאנגשו.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 4 יאנגשו- שיעור בישול- גווילין- קונמינג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחצי יום סדנת בישול. נצא אל השוק המקומי מלווים ע"י השף לבחירה והסבר על המצרכים אותם נרכוש להכנת הארוחה. לאחר מכן במטבח, נתוודה אל טכניקות הבישול במטבח הסיני, נכין מספר מנות, ולסיום תיהנו מארוחת צהרים, פרי יצירתכם.

לאחר מכן, נסיעה של כשעה וחצי חזרה לגווילין. עם ההגעה, העברה לשדה התעופה לטיסה לקונמינג (Kunming), בירת מחוז יונאן בדרום סין. קונמינג היא אחד מריכוזי המיעוטים המעניינים בסין.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בקונמינג.

 

יום 5 קונמינג- דונגצ'ואן- הארץ האדומה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעתיים וחצי אל דונגצ'ואן (Doungchuan), "הארץ האדומה". כינויה בא לתאר את חלקת ההרים המכוסה במרבדי פרחים מרהיבים וצבעוניים.
עם ההגעה, נצא לסיור בין הטראסות השונות ונתרשם מהנופים והמראות הקסומים.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה בדונגצ'ואן.

 

יום 6 דונגצ'ואן- קונמינג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור נוסף בטראסות.
אחה"צ, נסיעה חזרה לקונמינג והעברה למלון.
לינה בקונמינג.

 

יום 7 קונמינג- יער האבן- מילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לאחד מאזורי הנוף המיוחדים בסין- אזור יער האבן. תהליכי בלייה קרסטיים יצרו בצוקי הגיר צורות של "יער מאובן", במקום נמצא אוסף של אבני גיר שממש יוצרים יער אבנים שלכל אחד מהם צורה שונה ומסביבם נרקמו סיפורים ואגדות שונות. ביער האבן יש ותפגשו את בנות הסאני המציגות את עבודות הריקמה שלהן.

לאחר מכן, נסע כשעתיים אל עיר המעיינות החמים מילה (Mile). עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במילה.

 

יום 8 מילה- ג'יאנשוי

לאחר ארוחת הבוקר, נסע כ-3.5 שעות אל ג'יאנשוי (Jianshui), עיירה עתיקה בת כ-1000 שנה שבעבר היוותה את המרכז ההיסטורי של חבל יונאן. עם ההגעה, נצא לביקור בבית משפחת ז'ו (Zhu), אחוזה מהמאה ה-19 של המשפחה העשירה ביותר בתולדות העיירה. נמשיך לביקור במקדש קונפיציוס, השני בגודלו ובחשיבותו בסין, אשר נבנה במאה ה-13. לאחר מכן נמשיך לביקור בכפר העתיק Tuanshan.
לינה בג'יאנשוי.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 9 ג'יאנשוי- יואניאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים אל יואניאנג (Yuanyang), איזור כפרי במרכז-דרום יונאן ובו טראסות מדהימות שנוצרו לפני כאלף שנה על ידי בני המיעוט ההאני. הטראסות מכסות רכסים שלמים ונפרסות לאורך של מאות קילמטרים. עם ההגעה, נצא לסיור בטראסות ובכפרי הסביבה.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה ביואניאנג.

 

יום 10 יואניאנג והסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בשוק המקומי. לאחר מכן נמשיך אל טראסות Meng Pin המרשימות. עם ההגעה, נצא לטיפוס בשבילי הטראסות אל הכפר Qingkou שם נהנה מצפייה בשקיעה המרהיבה מעבר לטראסות.
לינה ביואניאנג.

 

יום 11 יואניאנג- הקו- סאפה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי אל מעבר הגבול Hekou, משם נעבור אל ויטנאם ונסע אל סאפה.
סאפה היתה עיירת נופש, שהקימו הצרפתים בזמן שלטונם בוייאטנם. האזור שוכן על הגבול בין חבל יונאן שבסין לוייטנאם ומאופיין במגוון של שבטים ותרבויות קדומות ששימרו את אורח חייהם המסורתי. השבטים מכונים מונטאר (מצרפתית- יושבי ההרים) והימים הקרובים יוקדשו לביקור בכפרים מקומיים, טיולי הליכה בנופים עוצרי נשימה, ושילוב של שווקים צבעוניים המהווים מוקד משיכה לבני הכפרים באזור.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בסאפה.

 

יום 12 סאפה- כפרי הסביבה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בכפר קט קט (Cat Cat), שם נוכל להתרשם מאורח החיים המסורתי של שבטי Hmong וה-Dzao וליהנות מהנופים הירוקים ומהאויר הצח במסלול הליכה שעובר דרך הכפר. נחצה את הנהר הזורם בשיפולי הכפר, נתצפת על מפל מים ונמשיך בעליה לעבר הכביש, שם יחכה לנו הרכב. לאחר מכן, נסיעה לעבר הכפר לאו קאי השייך לבני מיעוט ה-Black Hamong, נצא לטיול רגלי בו נעבור בכפר דרך טראסות אורז, נוכל לבקר בבית הספר המקומי, ונהנה מהנופים החקלאיים המאפיינים את האזור. נמשיך בהליכה לטאוואן, שם נוכל לפגוש את בני מיעוט ה-Giay. לאחר מכן, נסיעה לסאפה והעברה למלון.
לינה בסאפה.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 13 סאפה- שוק בא הא- רכבת לילה להאנוי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעתיים וחצי אל עבר השוק הססגוני המתקיים בכפר באק הא. זהו שוק שאליו מתנקזים תושבי השבטים באזור לצרכי מסחר, קשר עם העולם המודרני ורכישת מצרכים חיוניים. נוכל להבחין בין בני השבטים השונים לפי התלבושות הססגוניות שהם עוטים על גופם, ולזהות את מעמדם לפי כמות התכשיטים שלהם. זהו אחד השווקים האחרונים בעולם המאפשרים מגע עם מגוון עשיר כל כך של תרבויות עתיקות המשמרות את ההיסטוריה העתיקה של וייטנאם. בשוק יש מגוון אדיר של מוצרי צריכה, מזון, עבודות רקמה ואומנות, כלי חרס ומזכרות. נבקר גם בחלק העליון של השוק, ממנו יש תצפית יפה על מתחם השוק ושם נרקמות עסקאות הבאפלו…
לאחר מכן, נהנה משייט במורד נהר הצ'אי בסירות קטנות ונבקר בכפר של בני מיעוט התאי.

אחה"צ, העברה לתחנת הרכבת לנסיעת לילה להאנוי.
לילה ברכבת.

**קרון פרטי

 

יום 14 הגעה להאנוי- העיר שעל שפת הנהר האדום

מוקדם בבוקר הגעה להאנוי, מפגש עם נציגנו בתחנת הרכבת והעברה למלון להתרעננות וארוחת בוקר.
האנוי- עיר יפהפייה ועשירה בבניינים מהתקופה הצרפתית, מהווה את המרכז הפוליטי של וייטנאם והיא משובצת גנים ומקדשים עתיקים, אגמים, שווקים ושדרות.
לאחר מכן, נצא ליום סיורים בהאנוי. נגיע למרכז העיר ונצפה במוזוליאום של הו צ'י מין. נמשיך לביקור במתחם המגורים שלו, השמור עד עצם היום הזה. נצפה באגם הקטן בו נהג לטייל ולהאכיל את דגי הזהב ונשמע את סיפור חייו המרתק. נמשיך בהליכה קצרה לביקור בפגודת One Pillar שנבנתה בדמות פרח הלוטוס המאגי מהמים, ומשם נמשיך לסיור קצר במוזיאון הצבאי (למי שמעוניין, ניתן במקום זאת לבקר במוזיאון האנתרופולוגי).
לאחר מכן נבקר במקדש הספרות Temple of Literature, שנבנה במאה ה-11 ושימש כאוניברסיטה הראשונה בוייטנאם ובמוזיאון לאומנות. לאחר מכן, נהנה מטיול ריקשות ברובע העתיק של העיר. מומלץ לעצור להפסקת גלידה באחת הגלידריות בקרבת האגם.

 

בערב נהנה ממופע בובות המים המסורתי– זהו מופע המשלב בובות עשויות עץ, שנעות על המים לצלילי מוזיקה מקומית בשילוב של אש ותפאורה יפהפיה. המופע משתמש בסיפורים מחיי היום יום, דרך שדות האורז החריש, ההווי המשפחתי בשילוב מיתולוגיה מקומית.
לינה בהאנוי.

 

יום 15 האנוי- האלונג

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע כ-3 שעות למפרץ האלונג (Halong) דרך הנופים הכפריים של דלתת הנהר האדום. פירוש השם האלונג הוא 'מקום נחיתתו של הדרקון בים'. האזור קיבל את שמו מאגדה וייטנאמית על דרקון שיצר את המפרץ ואת האיים עם זנבו המתנופף.
בשעה 11:45 נעלה לסירת עץ יפהיפיה ונצא לשייט קסום. ארוחת צהרים תוגש על סיפון האוניה.
לאחר מכן, נרד בסירה קטנה לאחד האיים, ונטפס לתצפית מרהיבה על המפרץ, נשוב לסירה להמשך הפלגה.
אחה"צ נבקר בכפר דייגים צף בסירות עץ קטנות. לאחר מכן, נשוב לסירה ונמשיך בהפלגה.
בערב ארוחת בופה תוגש על סיפון האוניה.
לינה באוניה.

 

**הארוחות הן עם דגש של מאכלי ים, ניתן לבקש משהו אחר
**סדר הביקורים, או מהות הביקורים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת בהתאם למזג האויר והיתרי השיט

 

יום 16 האלונג- האנוי- מנילה

משכימי הקום יוכלו להצטרף לשיעור טאיצ'י בסיפון העליון של הסירה, או להנות משיט בקיאקים (בתוספת תשלום). לאחר מכן, נשוט בסירות לביקור במערה קרסטית מרשימה בעלת חדרים רבים. לאחר מכן נשוב לסירה ונהנה מארוחת בוקר.
לאחר מכן נתחיל להתקדם חזרה למפרץ, כשבשעה 11:30 נעגון בנמל, ונשוב בנסיעה להאנוי. בדרך נעצור לביקור בכפרים Con Son ו- Lua.

 

המשך נסיעה להאנוי והעברה לשדה התעופה לטיסה למנילה, בירת הפיליפינים והעיר השביעית בגודלה בעולם. מנילה ממוקמת באי לוזון, האי המרכזי והגדול ביותר בפיליפינים.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

 

יום 17 מנילה- מפלי פגסנג'ן- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיור אל העיירה פגסנג'ן (Pagsanjan), הממוקמת כשעתיים וחצי מדרום למנילה.
עם ההגעה, נבקר במפלים היפהיפיים, נצא לשיט על גבי סירת קאנו הנקראת Banca. במהלך השיט, נתמרן במעלה הזרם ונהנה מנופים מגוונים של סלעים יפים, ערוצים תלולים וצמחייה טרופית עבותה. בדרכינו חזרה, נהנה מחווית אקסטרים במהלכה נשוט בין בולדרים ענקיים! זוהי בהחלט חוויה מלהיבה ומלאת אדרנלין… ארוחת צהריים כלולה.
בתום הסיור, נסיעה חזרה למנילה והעברה למלון.
לינה במנילה.

 

יום 18 מנילה- בנאווה

לאחר ארוחת בוקר נצא בטיסה אל Cauayan. עם ההגעה, נמשיך בנסיעה לבנאווה (Banaue). עיירה המוקפת שדות אורז וכפרים קטנים המשמרים אורח חיים מסורתי ואותנטי. (כ-4-5 שעות נסיעה). בדרך נעצור לתצפיות מרהיבות על האיזור.
בנאווה מהווה מרכז לטיולים לטרסות האורז המופלאות באיזור. טראסות האורז הוכרזו כאתר מורשת עולמי של אונסקו והן בהחלט מרשימות בכל קנה מידה.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנאווה.

 

יום 19 בנאווה- סגדה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא (כשעתיים וחצי נסיעה) לביקור בעיירה הציורית של Sagada, נעצור לראות מערות קבורה עתיקות ונבקר גם במוזיאון Bontoc, שנוסד על ידי אחות בלגית ובו אוסף מגוון של חפצים אותנטיים ותמונות של שבטי ההרים.
לאחר מכן העברה למלון.
לינה בסגדה.

 

יום 20 סגדה- בנאווה- הפאו- מנילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה חזרה לכיוון בנאווה. נהנה מסיור בעיירה הפאו ונהנה מטיול ג'יפים (לא ממוזגים) באיזור טראסות האורז רחבות הידיים, המשתפלות במורד העמק לעבר מימי הנהר הצלול הנקרא על שם הכפר.

לאחר הסיור, נצא בנסיעה למנילה (כ-8-9 שעות נסיעה). עם ההגעה, העברה למלון.
לינה במנילה.

 

**יום נסיעות ארוך

 

יום 21 מנילה- יום חופשי

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מיום חופשי במנילה.
לינה במנילה.

 

יום 22 מנילה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה

עוד בנושא
מטיילים ממליצים