טיול לנפאל בתפירה אישית

טיול זה כולל קטמנדו ועמק קטמנדו. עמק קטמנדו עומד במרכז עולמה התרבותי, הרוחני והפוליטי של נפאל. את הימים הקרובים נקדיש לעיר ולערי העמק היפות, נבקר בנגרקוט הנמצאת במרחק של 32 ק"מ מקטמנדו. העיירה התברכה בנוף מדהים של חמש מתוך עשרת הפסגות של ההימלאיה, ונשלב טיול ג'יפים במקטע מתוך ראונד אנאפורנה, נבקר בג'מסום כולל עלייה במעלה ההרים למקדש מוקטינאט, נקודת עליה לרגל הינדית חשובה בגובה 3710 מטר. אל המקדש הזה יכלו להגיע עד לפני שנה-שנתיים, רק בטרק של סובב אנפורנה, אבל כיום נפתחה דרך עפר המאפשרת עליה ברכבים בתוך הנוף המדהים הזה, עד למקדש. נסיים את הטיול בפוקרה השוכנת במרכז נפאל, סמוך לחבל האנאפורנה שבהרי ההימלאיה, ולמרגלותיה אגם תכלכל, גדול ומקסים..


תכנית הטיול:

יום 1 נחיתה- קטמנדו
07:30- נחיתה בקטמנדו. עם ההגעה מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון למנוחה והתרעננות. לאחר מכן נצא לסיור ראשוני בקטמנדו ונערוך סיור ברגל אל הכיכר המרכזית של העיר ואל ארמון "האלה החיה". לינה בקטמנדו.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

ימים 2-4 קטמנדו
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעמק קטמנדו. עמק קטמנדו עומד במרכז עולמה התרבותי, הרוחני והפוליטי של נפאל. את הימים הקרובים נקדיש לעיר ולעמק: נבקר במקדש הקופים הצופה על כל העמק, בסטופה הגדולה של בודנאט ובקומפלקס המקדשים ההינדואיסטיים של פאשופטינאט, שבו נערכים טקסי שריפת מתים. ניסע לסיורים בבהקטפור, אשר הוכרזה ע"י אונסק"ו כ"אתר מורשת עולמי" והיא היפה בערי נפאל.
נבקר בעיר העמק – פטאן, למרות שהעיר נמצאת בצמוד לקטמנדו, ממש מעבר לנהר, ולמרות שכיכר הדארבאר שלה יפה ומרשימה אף יותר משל קטמנדו, לא רבים מן התיירים טורחים להגיע לכאן ולכן העיר שקטה ונקייה יותר. נערוך סיורים במקדשים ובכפרים בסביבה. בתום הסיורים נסיעה חזרה לקטמנדו והעברה למלון.

יום 5 קטמנדו- נגרקוט
לאחר ארוחת הבוקר נסיעה של כשעה וחצי אל נגרקוט הנמצאת במרחק של 32 ק"מ מקטמנדו. העיירה התברכה בנוף מדהים של חמש מתוך עשרת הפסגות של ההימלאיה, והיא יושבת ברום של כ- 2000 מטר מעל פני הים. עם ההגעה נערוך טיולים רגליים באזור. העברה למלון ממנו נשקף נוף עוצר נשימה. לינה בנגרקוט.

יום 6 נגרקוט- פוקרה
קימה מוקדמת לזריחה מרהיבה על ההימלאיה. לאחר ארוחת הבוקר נסיעה לפוקרה. בדרך נערוך שייט רפטינג קצר על נהר הטריסולי בנוף מרהיב של מדרונות ההימלאיה. כולל א. צהריים. נמשיך לביקור במקדש מאנקאמנה אליו נעלה ברכבל. אם יתמזל מזלנו, נוכל לראות את המאמינים ההינדים המקריבים קורבנות בסביבת המקדש. המשך נסיעה לפוקרה, עם ההגעה העברה למלון.

פוקרה שוכנת במרכז נפאל, סמוך לחבל האנאפורנה שבהרי ההימלאיה, ולמרגלותיה אגם תכלכל, גדול ומקסים..

יום 7 פוקרה- טאטופאני (טיול ג'יפים בהרי ההימאליה )
היום נתחיל את הנסיעה בג'יפים במעלה הרי ההימלאיה : ניסע בין כפרים יפים, תוך שאנו יורדים- עולים בגובה, לאורך קניון הקלי גנדקי (הערוץ העמוק בעולם) המתפתל בין רכסי הענק. ניסע בנופים מרהיבים כשהרי ההימלאיה המושלגים מעטרים את קו הנוף, ומצידנו טראסות אורז מרשימות וחוות חקלאיות קטנות. אחר הצהריים הגעה לכפר טאטופאני. לאחר התארגנות במלון נצא לרחצה במעיינות החמים השוכנים קרוב לשפת הנהר. לינה בטאטופני. (כ-4-5 שעות נסיעה, 117 ק"מ).

** הלינה בימי הטיול ג'יפים באכסניות פשוטות (הטובות בנמצא).

יום 8 טאטופני- ג'ומסום
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בנסיעה במעלה ההרים אל ג'ומסום אשר מהווה את בירת מוסטנג, דרך קלופני. לינה בג'ומסום.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

יום 9 ג'ומסום- מוקטינאנט- קגבני- ג'ומסום
לאחר ארוחת הבוקר נערוך סיורים בג'מסום כולל עלייה במעלה ההרים למקדש מוקטינאט, נקודת עליה לרגל הינדית חשובה בגובה 3710 מטר. אל המקדש הזה יכלו להגיע עד לפני שנה-שנתיים, רק בטרק של סובב אנפורנה, אבל כיום נפתחה דרך עפר המאפשרת עליה ברכבים בתוך הנוף המדהים הזה, עד למקדש. ממרומי המקדש נצפה בחלק מהפסגות הגבוהות בעולם כמו הדולגירי ואנפורנה, המתנשאים לגובה של מעל 8,000 מ'. לאחר הביקור במוקטינאת נגלוש בחזרה לעמק הקאלי גנדאקי ונבקר  בכפר הטיבטי המקודש והיפה קאגבני. נסיעה חזרה לג'ומסום ללינה.

יום 10 ג'ומסום- מרפה- קלופני
לאחר ארוחת הבוקר נסיעה אל הכפר היפה מרפה, המפורסם במטעי התפוחים שבו ונבקר גם בבתי התפילה העתיקים במרפה. המשך נסיעה אל הכפר קלפוני והעברה למלון ללינה.

יום 11 קלופני- פוקרה
היום נסיים את טיול הג'יפים וניסע בחזרה אל פוקרה. העברה למלון. אחה"צ חופשיים בפוקרה להנות מהעיירה התיירותית, בתי הקפה והחנויות הרבות שבה. לינה בפוקרה.

ימים 12-13 פוקרה – יומיים של סיורים
מוקדם בבוקר ניסע לסרנגקוט ממנו נשקפים נופי האנפורנה מחד ועמק פוקרה מאידך ונצפה בזריחה מרהיבה על ההימלאיה. נסיעה חזרה למלון לארוחת בוקר. לאחר מכן נצא לסיורים בפוקרה וסביבתה. נבקר במפלי דיוויס (Davis falls), במערות Gupteshwor ובמוזיאון Mountain Museum)). למחרת, נבקר ב Peace Stupa ונהנה משיט על אגם פווה (Phewa). לינה בפוקרה.

יום 14 פוקרה- קטמנדו
בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה לקטמנדו. אחה"צ זמן חופשי לסידורים וקניות אחרונות. לינה בקטמנדו.

יום 15 קטמנדו- שדה התעופה
בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
עוד בנושא
מטיילים ממליצים