טיול לנפאל בתפירה אישית

טיול זה כולל קטמנדו ועמק קטמנדו. עמק קטמנדו עומד במרכז עולמה התרבותי, הרוחני והפוליטי של נפאל. את הימים הקרובים נקדיש לעיר ולערי העמק היפות, נבקר בנגרקוט הנמצאת במרחק של 32 ק"מ מקטמנדו. העיירה התברכה בנוף מדהים של חמש מתוך עשרת הפסגות של ההימלאיה, ונשלב טיול לטנסן עיירה הררית קטנה בגובה של כ4300 מטר מעל פני הים. נסייר בכפר ונהנה מן האווירה הנעימה, מהכנסת האורחים הלבבית של המקומיים ומהנוף המדהים הנשקף. נסיים את הטיול בפוקרה השוכנת במרכז נפאל, סמוך לחבל האנאפורנה שבהרי ההימלאיה, ולמרגלותיה אגם תכלכל, גדול ומקסים..


תכנית הטיול:

יום  1הגעה – קטמנדו
נחיתה בקטמנדו, בירת נפאל. עם ההגעה מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 יום   2 קטמנדו
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר ובעמק קטמנדו.  עמק קטמנדו עומד במרכז עולמה התרבותי, הרוחני והפוליטי של נפאל. נקדיש את היום לעיר ולעמק: נצא לסיור אל הכיכר המרכזית של העיר ואל ארמון "האלה החיה". נבקר בסטופה הגדולה של בודנאט, ובקומפלקס המקדשים ההינדואיסטיים של פאשופטינאט, שבו נערכים טקסי שריפת מתים.
נמשיך לביקור בעיר העמק – פטאן, למרות שהעיר נמצאת בצמוד לקטמנדו, ממש מעבר לנהר, ולמרות שכיכר הדארבאר שלה יפה ומרשימה אף יותר משל קטמנדו, לא רבים מן התיירים טורחים להגיע לכאן ולכן העיר שקטה ונקייה יותר.  בתום הסיור נסיעה חזרה לקטמנדו. לינה בקטמנדו.

 

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן
יום 3 קטמנדו- בהקטפור- נגרקוט 
בבוקר נצא לטיסה מרהיבה של כ40 דקות מעל הרי ההימלאיה. (בהתאם למזג האוויר).
לאחר מכן, ניסע אל נגרקוט דרך בהקטפור, אשר הוכרזה ע"י אונסק"ו כ"אתר מורשת עולמי" והיא היפה בערי נפאל., המשך נסיעה לנגרקוט,  העיירה התברכה בנוף מדהים של חמש מתוך עשרת הפסגות של ההימלאיה, והיא יושבת ברום של כ- 2000 מטר מעל פני הים. עם ההגעה העברה למלון ממנו נשקף נוף עוצר נשימה. אחה"צ תיהנו מהנוף המדהים של השקיעה. לינה בנגרקוט.

יום  4 נגרקוט – פוקרה
קימה מוקדמת לזריחה מרהיבה על ההימלאיה. לאחר ארוחת הבוקר נסיעה לפוקרה (כ- 6-7 שעות). בדרך נבקר בבנדיפור, עיר שקטה ושלווה עם נוף עוצר נשימה של הרי ההימלאיה. המשך נסיעה לפוקרה, עם ההגעה העברה למלון. פוקרה שוכנת במרכז נפאל, סמוך לחבל האנאפורנה שבהרי ההימלאיה, ולמרגלותיה אגם תכלכל, גדול ומקסים..

יום  5 פוקרה- טנסן
לאחר ארוחת הבוקר נסיעה של כ-3 שעות לטנסן (Tansen), עיירה הררית קטנה בגובה של כ4300 מטר מעל פני הים. נסייר בכפר, נהנה מן האווירה הנעימה, מהכנסת האורחים הלבבית של המקומיים ומהנוף המדהים הנשקף. לינה בטנסן (במלון פשוט, הטוב בנמצא). ( *** ראו הערה חשובה בקשר לגובה)

יום  6 טנסן- פוקרה     
לאחר ארוחת הבוקר נסיעה חזרה לפוקרה והעברה למלון. תיהנו מזמן חופשי בפוקרה. אחה"צ ניסע אל קאליסטאן לצפות בשקיעה. לינה בפוקרה.

יום  7 פוקרה
מוקדם בבוקר ניסע לסרנגקוט ונצפה בזריחה מרהיבה  על ההימלאיה. נסיעה חזרה למלון לארוחת בוקר. לאחר מכן נצא לסיור בעמק, עם רכב ונהג, בפוקרה וסביבתה. אחה"צ תיהנו משיט על אגם פווה (Phewa). לינה בפוקרה.

יום  8 פוקרה- קטמנדו
בוקר חופשי בפוקרה, לאחר מכן העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה לקטמנדו. עם ההגעה העברה למלון. בערב נבקר במקדש בודהנאת (Boudhanath stupa) מקדש טיבטי גדול ומרכזי. לינה בקטמנדו.

יום 9 קטמנדו- שדה"ת
בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה.

 

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

חשוב מאוד: התמודדות עם גובה: בחלק מהטיול נשהה בגובה של מעל 3,500 מ"" מעל פני הים. בגבהים אלו עלולים להופיע סימפטומים של מחלת גבהים (A.M.S.). אנו מבקשים במסלול זה לכל המטיילים להתייעץ עם רופא לפני הטיול לגבי תגובתם הפיסיולוגית לגובה. אם אתם סובלים מבעיות לב, אסטמה, או שאינם בקו הבריאות  – מסלול זה אינו מתאים לכם, פנו אלינו לקבלת הצעה למסלול פחות מאתגר.

עוד בנושא
מטיילים ממליצים