טייוואן על קצה המזלג

נטייל בטייפה בירת טייוואן, בין מסורת למודרניות, בדגש על רוח, תרבות וקולינריה ונהנה מנופים מרהיבים ומשווקים תוססים


תוכנית הטיול:

יום 1 הגעה- לטייפה

ברוכים הבאים לטייפה- בירת טייוואן והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר השוקקת מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של האי ובה משולבים באופן מרשים המודרניות והמסורתיות. מקדשים, פגודות,

פארקים רחבי ידיים, שווקי לילה ומטבח מקומי ייחודי – הם רק חלק מהאטרקציות המחכות לכם בבירה הטייוואנית. עם ההגעה מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

לינה בטייפה.

 

יום 2 טייפה- אתריה המרכזיים של העיר 

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור באתרים המרכזיים בעיר טייפה. נבקר במוזיאון הארמון הלאומי, המוזיאון המרהיב בעולם להיסטוריה של האומנות הסינית. בין אולמות התצוגה השונים ניתן לראות בין היתר פריטים מעניינים מקרמיקה, ברונזה ופורצלן, קליגרפיה, ציורים ופסלים סיניים, ספרים נדירים וכן אוסף פריטי בודהה שהובאו לטייפה מהעיר האסורה שבבייג’ינג.

נבקר באתר ההנצחה לג׳יאנג קאי שק ונצפה בטקס החלפת המשמרות.
נמשיך את טיולנו לבניין "טייפה 101" שבו נהנה מתצפית נוף מרהיבה מאחד הבניינים הגבוהים בעולם. לאחר מכן נמשיך לביקור ברובע שימן-רובע הצעירים התוסס של העיר.
לינה בטייפה.

 

יום 3 טייפה- בין מסורת, היסטוריה ומודרניות

היום נהנה מאווירת סוף השבוע הייחודית של העיר.

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר בשווקי סוף השבוע של טייפה- שוק הפרחים עם מגוון מרשים של הפרחים הפופולארים בטייוואן ובסמוך לו – שוק ג'ייד (Jade Market) בו חפצי אומנות שונים ומגוון תכשיטים בסגנון סיני.

לקראת הצהריים נעשה את דרכנו לעיירה דאנשווי(Danshui)  בצפון טייפה, היושבת על שפת הנהר. העיירה, שהייתה בעברה קולוניה ספרדית, היוותה את מרכז המשלוח והמסחר בצפון טייוואן במאה ה -19. כיום מתגאה העיירה במאכלי הרחוב שבה, בנופיה הפסטורליים ובשווקיה הייחודיים.

נהנה משיט לעבר רציף הדייגים ומתצפית מגשר האהבה המרהיב בצבעוניותו.

נקנח את היום ברובע שימן, רובע הצעירים התוסס של טאייפה, המציע בתי כלבו, שווקים, מופעי רחוב ומפגש מרתק עם התרבות הפופולארית הטייוואנית.
לינה בטייפה.

 

יום 4 דרום טייפה- נופים, תרבות אבוריג'ינית ותרבות פופולארית טייוואנית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל עבר אגם אלף האיים (Thousand Island Lake). זהו האזור הכפרי של טאייפה ובו נופים פסטורליים של נהרות, הרים ומטעי תה עצומים.

נמשיך את טיולנו לעיירה המקסימה וולאי (Wulai) – זוהי עיירה אבוריג׳נית ציורית המקושרת לשבט אטיאל (Atayal) ומציעה, מלבד מעיינותיה החמים המפורסמים, גם מגוון מאכלים ייחודיים ומוזיאון מקומי שדרכו ניתן לקבל הצצה לתרבות המסורתית המרתקת של האבוריג׳נים הטייוואנים. נעפיל לתצפית נוף מרהיבה ממפל וולאי ונעשה את דרכנו חזרה לטאייפה.

לינה בטייפה.

 

יום 5 טייפה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.
ניפרד מטייוואן מלאים בחוויות בלתי נשכחות!

עוד בנושא
מטיילים ממליצים