מסע גיאוגרפי מרתק

נטייל בטייפה בירת טייוואן, נמשיך אל אגם השמש והירח, אגם המים המתוקים הגדול בטייוואן, נסייר בבירה העתיקה של טייוואן- טאינאן, נטייל בפארק הלאומי טרוקו ונחזור לטייפה לסיורים מרתקים נוספים


תוכנית הטיול:

יום 1 הגעה- לטייפה

ברוכים הבאים לטייפה- בירת טייוואן והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר השוקקת מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של האי ובה משולבים באופן מרשים המודרניות והמסורתיות. מקדשים, פגודות,

פארקים רחבי ידיים, שווקי לילה ומטבח מקומי ייחודי – הם רק חלק מהאטרקציות המחכות לכם בבירה הטייוואנית. עם ההגעה מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

לינה בטייפה.

 

יום 2 טייפה- אתריה המרכזיים של העיר

לאחר ארוחת הבוקר, נפתח בביקור במוזיאון הארמון הלאומי, המוזיאון המרהיב בעולם להיסטוריה של האומנות הסינית. בין אולמות התצוגה השונים ניתן לראות, בין היתר, פריטים מעניינים מקרמיקה, ברונזה ופורצלן, קליגרפיה, ציורים ופסלים סיניים, ספרים נדירים וכן  אוסף פריטי בודהה שהובאו לטאיפיי מהעיר האסורה שבבייג’ינג.

נמשיך לביקור בשווקי סוף השבוע של טאייפה- שוק הפרחים עם מגוון מרשים של הפרחים הפופולארים בטייוואן ובסמוך לו – שוק ג'ייד, בו חפצי אומנות שונים ומגוון תכשיטים בסגנון סיני.

לאחר מכן נשים פעמינו אל אתר ההנצחה של צ'יאנג קאי שק, שהיה הנשיא הראשון של הרפובליקה הסינית ונצפה בטקס חילוף המשמרות המתקיים במקום מדי שעה עגולה. בשעות בין הערביים נעפיל אל תצפית נוף מרהיבה על העיר מבניין "טאייפה 101"- גורד שחקים מרשים שגובהו 509 מטר והוא מהבניינים הגבוהים בעולם!

לינה בטייפה.

 

יום 3 טייפה- אגם השמש והירח

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לביקור בכפר הקשת בענן, שהיה בעברו כפר נידח ומוזנח, וכיום, ביוזמה של תושב הכפר, כוסו רחובות הכפר וקירות הבתים בצבעוניות מרשימה, המקנה לו מראה של גלרייה אומנותית תחת כיפת השמים.

בשעות הצהריים נגיע לאגם השמש והירח, אגם המים המתוקים הגדול בטייוואן. האגם הצלול מוקף הרים ונופים יפהפיים ובסביבתו מתגוררים בני שבט הטאו, אחד מהשבטים האבוריג'ינים של טאיוון.

נהנה משיט מרגיע על האגם ומביקור ברחוב הראשי של העיירה המתאפיין במאכלים מסורתיים של בני הטאו.

נקנח את היום בביקור במקדש המרהיב וון-וו ובתצפית על האגם מן המקדש המתנשא לגובה של 1000 מטר מעל פני הים.

לינה באגם השמש והירח.

 

יום 4 אגם השמש והירח- טאינאן- קאושינג

לאחר ארוחת הבוקר, נעשה את דרכנו דרומה לבירה העתיקה של טייוואן-טאינאן, אשר לה היסטוריה תרבותית עשירה וכ-300 מקדשים בודהיסטים וטאואיסטים.

בדרכנו נבקר במקדש מיוחד המהווה אתר הנצחה לרעידת האדמה שארעה בשנת 921 לספירה.

בטאינאן נצא לסיור בין סמטאותיו של רובע אנפינג הציורי והעתיק, בו גרו ההולנדים במאה ה-17. בין היתר נוכל לראות ברובע את בית העץ המסתורי– אשר ענפים ושורשים מכסים את קירותיו ואת מצודת זילנדיה, שנבנתה בשנת 1624.

משם נמשיך לביקור במקדש קונפוציוס העתיק של טייוואן, המוקדש לפילוסוף ולמורה הרוחני הגדול ואשר היווה בעבר את המרכז האקדמי הראשון בטייוואן.

את שעות אחה"צ נבלה באגם הלוטוס היפהפה, המוקף במקדשים צבעוניים ומבנים ארכיטקטוניים מיוחדים ונחשב יעד תיירות מושך ופופולארי עוד מימי שושלות הקיסרים במאה ה-19.

בשעות הערב נגיע לעיר קאושיונג-העיר השנייה בגודלה בטייוואן,  הנחשבת לאחד המרכזים המסחריים והפוליטיים הגדולים ביותר במדינה. עם ההגעה, העברה למלון.

לינה בקאושינג.

 

יום 5 קאושינג- טייטונג

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במנזר הבודהיסטי הגדול והחשוב בטייוואן ואחד מהגדולים בעולם – פו גואנג שאן -״אור הר הבודהא״.  המנזר הוקם ב-1967 וכיום חיים בו 350 נזירים ונזירות. נסייר הן באגף הישן והן באגף החדש של המנזר המשמש גם כמוזיאון לספרות ואומנות בודהיסטית ונזכה לצלול למעמקי  הפילוסופיה והדת הבודהיסטית.

בשעות הצהריים נעשה את דרכנו בנופים פראיים לעבר הצד המזרחי של טייוואן ונהנה מחוויה מפנקת של מעיינות חמים באחד ממלונות הריזורט הייחודיים באזור.

לינה בטייטונג.

 

יום 6 טייטונג- הפארק הלאומי טרוקו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל עבר אזור הבקע המזרחי של טייוואן, דרך מרחבים ירוקים והרריים וכפרים אבוריג׳נים על רקע נופים פסטורליים.

נבקר בכפר אבוריג׳ני של שבט הבונון ונהנה מהכרות עם הסגנון האומנותי הייחודי של שבט זה.

נמשיך את טיולנו לאזור שדות האורז המפורסמים של טייוואן ונהנה מטיול אופניים על רקע הנופים היפהפיים.

נחצה את חוג הסרטן של כדור הארץ ונגיע לפארק הלאומי טרוקו גורג׳ המהווה את פנינת הטבע של האי. בפארק צמחייה שופעת ומגוון בעלי חיים ייחודיים וכן אתר הטבע הנחשב ליפה ביותר במדינה- ערוץ טרוקו (Taroko Gorge), ערוץ צר באורך של כ-20 ק"מ, אשר תחום במצוקי שיש עצומים ובמרכזו זורם נהר הליוו .

לינה בפארק הלאומי טרוקו.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 7 הפארק הלאומי טרוקו

לאחר ארוחת הבוקר, נקדיש את היום לפארק הלאומי ולערוץ טרוקו המהווה את פנינת הטבע של האי. נהנה ממגוון תצפיות נוף ייחודיות ומסלולי הליכה בפארק (בהתאם לעונה) העוברים בינות צוקי שיש, נהרות, עמקים, ומגוון חיות בר, פרפרים וצמחים.

זהו יום שכולו מפגש מרתק עם הטבע העוצמתי ועם ילידי המקום ותרבותם.

לינה בפארק הלאומי טרוקו.

 

 יום 8 הפארק הלאומי טרוקו- טייפה

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהפארק הלאומי ונעשה את דרכנו צפונה לכיוון הבירה טאייפה.

נהנה מתצפית נוף עוצרת נשימה בצוק צ׳ינגשוואי אשר בזכות נופיו זכתה טייוואן ע"י הפורטוגזים לכינוי ״איליה פורמוזה״-האי היפה.

נבקר במרכז לאומנויות ופולקלור טייוואני שבו נכיר מקרוב את עולם האומנות והפולקלור העשיר שהתפתח באי. עם הגעתנו לטאייפה נהנה מביקור ברובע שימן- רובע הצעירים התוסס של טאייפה, המציע בתי כלבו, שווקים, מופעי רחוב ומפגש מרתק עם התרבות הפופולארית הטייוואנית.

לינה בטייפה.

 

 יום 9 טייפה- טבע ונופים בצפון טייוואן

לאחר ארוחת הבוקר, נעשה את דרכנו לפארק הגיאולוגי ייליו Yeliu)) שבו מגוון תצורות סלע ייחודיות ונוף מרהיב על רקע האוקיינוס.

נמשיך את טיולנו לעיירה הססגונית ג׳יופן (Jiufen) השוכנת בהרים, וזכתה בעבר לכינוי "שנגחאי הקטנה" כיוון שבתחילת המאה ה-20 גילו היפנים זהב באזור והעיירה הפכה להיות אחת העיירות העשירות והתרבותית ביותר באותה התקופה.

נטייל בשוק הייחודי בעיירה, ובו בתי תה ומבחר דוכנים מן המטבח המקומי ונתרשם מן הנופים הפסטורליים שמסביבנו.

משם ניסע אל עבר מפלי שיפן (Shihfen)-המפלים הגדולים בטייוואן שגובהם 20 מטר, ורוחבם 40 מטר. נקנח בחוויה ייחודית בעיירה שיפן – בה נפריח משאלות לשמיים בתוך פנסי נייר, כחלק מן המסורת של המחוז, בו מתקיים מדי שנה פסטיבל הפנסים הפופולארי.

לינה בטייפה.

 

יום 10- דרום טייפה- נופים, תרבות אבוריג'ינית ותרבות פופולארית טייוואנית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל עבר אגם אלף האיים (Thousand Island Lake). זהו האזור הכפרי של טאייפה ובו נופים פסטורליים של נהרות, הרים ומטעי תה עצומים.

נמשיך את טיולנו לעיירה המקסימה וולאי (Wulai) – זוהי עיירה אבוריג׳נית ציורית המקושרת לשבט אטיאל (Atayal) ומציעה, מלבד מעיינותיה החמים המפורסמים, גם מגוון מאכלים ייחודיים ומוזיאון מקומי שדרכו ניתן לקבל הצצה לתרבות המסורתית המרתקת של האבוריג׳נים הטייוואנים. נעפיל לתצפית נוף מרהיבה ממפל וולאי ונעשה את דרכנו חזרה לטאייפה.

לינה בטייפה.

 

 יום 11 טייפה- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

ניפרד מטייוואן מלאים בחוויות בלתי נשכחות!

עוד בנושא
מטיילים ממליצים