אל ממלכת האלים

נתחיל בבייג'ינג הקיסרית ושיאן בירתה הקדומה של סין. נמשיך אל חבל יונאן המפורסם בבני המיעוטים החיים בו ונטוס אל טיבט- ממלכת האלים. נסיים בגווילין ובשנגחאי- העיר הגדולה והתוססת בסין.

זהו טיול בתפירה אישית לדוגמא, לאורך הטיול ילווה אתכם מדריך פרטי דובר אנגלית ונהג צמוד שיאפשרו לכם לטייל בגמישות, ובנוחות מרבית.


 

תכנית הטיול:

יום 1 בייג'ינג- נחיתה

נחיתה בבייג'ינג, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון. בדרך נעצור לתצפית מגבעת הפחם.
לאחר מכן, נצא לטיול ריקשות בסמטאות החוטונג- דוגמאות בודדות של סגנון הבנייה והחיים העירוניים המסורתיים נתחמות לתוך ה"חוטונג"- הלא הן  השכונות האותנטיות של העיר הישנה, הבנויות מסמטאות צרות שבהן בנויים הבתים סביב חצרות פנימיות.

בערב- ארוחת פקין דק (Peking Duck). הברווז יוגש צלוי, חתוך לפרוסות דקות, בליווי פנקייקים פריכים, תערובת של עשבים קצוצים ורוטב מתקתק. המסעדה בה תסעדו זכתה לפרסים רבים, היא צולה את הברווז באופן מסורתי, בתנור לבנים, בתוספת עצי פרי המעשירים את הארומה.
לינה בבייג'ינג.

 

יום 2 בייג'ינג- היום הקיסרי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בעיר האסורה- מרכז הקיסרות הסינית במשך 500 שנה ובכיכר טיאן אן מן – כיכר השלום השמימי שסביבה אנדרטת הגיבורים, בית הקונגרס והמאוזולאום של מאו.
לאחר מכן, נמשיך לביקור בארמון הקיץ. לאחר מכן נבקר בשוק המשי.

בערב מופע קונג פו סוער. זהו מופע של ריקוד, אקרובטיקה וקונג פו כמובן. לאחר מכן נמשיך לביקור ברחוב  Wang Fu Jing וסיור בשוק האוכל הלילי.
לינה בבייג'ינג.

 

יום 3 בייג'ינג- החומה הגדולה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום של טיול לחומה הסינית הגדולה שנבנתה לפני 2000 שנה ובקברי שושלת מינג. החומה הסינית נחשבת לאחד משבעת פלאי עולם, אורכה 6,350 ק"מ. החומה, שבנייתה החלה לפני 2,000 שנים, כשסין אוחדה לממלכה מאוחדת ע"י שושלת צ'ין, הייתה בנויה כבר בחלקה, בקטעים מסוימים שנבנו ע"י ממלכות עצמאיות, ואוחדה לחומה אחת ע"י שושלת צ'ין. (עליה וירידה מהחומה ברכבל).  לאחר מכן נבקר בשוק הענתיקות הססגוני.
לינה בבייג'ינג.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 4 בייג'ינג- שיאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש השמיים, בו נהגו הקיסרים לשוחח עם האלים. בפארק המקיף את המקדש, המוני אנשים מתרגלים טאי צ'אי, רוקדים טנגו, מנגנים ושרים.

לאחר מכן העברה לשדה התעופה לטיסה לשיאן (Xian)- בירתה הקדומה של סין ונקודת המוצא של דרך המשי המפורסמת. עם ההגעה, נצא לביקור בפגודת האווז הגדולה, בחומות העיר, והמשך לסיור ברובע המוסלמי של שיאן ובשווקים שלידו.

בערב ארוחת דים סאם. פירוש השם: נגיעות קטנות בלב. זהו שם לארוחה סינית המורכבת ממנות קטנות, שמקורה בקנטון אך התפשטה בהדרגה לכל סין .
לינה בשיאן.

 

יום 5 שיאן- חיילי הטרקוטה- ליג'יאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה למיוחד באתרי שיאן- אתר "לוחמי הטרקוטה"- צבא של  6000 לוחמים וסוסיהם, בגודל טבעי, עשויים מחמר שרוף וערוכים להגן על הקיסר בדרכו אל הנצח.
לאחר מכן, נבקר בשוק צמחי המרפא.

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לליג'יאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

 

יום 6 ליג'יאנג- הר הדרקון

ליג'יאנג מפורסמת במקדשים עתיקים המעוטרים בציורי קיר עתיקים המציגים נושאים בודהיסטים. העיר הוכרזה ע"י האו"ם כאתר השייך למורשת העולמית והיא משומרת על כל בתיה, סמטאותיה ושווקיה הססגוניים.

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום הסיור הכולל ביקור ב"הר השלג של דרקון הירקן", המתנשא לגובה למעלה מ- 5,500 מטרים. נעלה ברכבל לרום של 3000 מטר מעל פני הים ונהנה מטיול רגלי קצר, לאחר מכן, נרד ברכבל ונהנה ממופע בני מיעוטים בתיאטרון הפתוח הגבוה בעולם. נמשיך לביקור בכפר יופאנג ובמקדשו ובכפר באישה, נתרשם מציורי הקיר מרשימים ונסייר בכפר. הכפר משמש גם כמקום מושבו של דר' הו, בן למעלה משמונים שנה – הרופא המפורסם שרוקח תרופות מצמחי מרפא.
לאחר הסיור העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 7 ליג'יאנג וסביבתה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בכפר שואו. לאחר מכן, נמשיך לביקור בבריכת הדרקון השחור. נצא בנסיעה חזרה לליג'יאנג ובדרך נעלה אל "גבעת האריה" שם נוכל להנות מתצפית מדהימה על העיר העתיקה של ליג'יאנג.
לאחר מכן נבקר בעיר העתיקה של ליג'יאנג, בסמטאות מרוצפות אבן, גשרים על מכלול נחלים, בניית עץ יפה ומשומרת, כיכרות אבן, ללא כלי רכב, שופעת בבתי תה ובתי קפה, מסעדות קטנות ומזמינות. נבקר ב"מגדל חמשת עופות החול", הנמצא בתוך מקדש פוּגוּאוֹ (Fuguo Si,) וגובהו 20 מטרים. מקור השם הוא מתוך צורתו של המבנה הדומה דמיון רב ל-5 עופות חול צבעוניים במעופם, ועל תקרתו מצוירות תבניות רבות ומגוונות. נמשיך לביקור בבית תה מסורתי ובמוזיאון בני הנאשי.
לינה בליג'יאנג.

 

יום 8 ליג'יאנג- ערוץ דילוג הנמר- ז'ונגדיאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל שניים מאתרי הטבע היפים והמרשימים ביונאן: העיקול הראשון של נהר היאנג צה ברדתו מהרמה הטיבטית וערוץ דילוג הנמר, שבו שוצף היאנג צה בין המצוקים, ניתן לעצור לטרק קצר לאורך הגדה.
נמשיך לז'ונגדיאן (Zhongdian)- בירת חבל טיבטני אוטונומי – איזור הידוע בכינוי "ארץ השנגרילה". נבקר במקדש טיבטי שנבנה ב- 1679, בו חיים כיום כ-500 נזירים.

בערב- ארוחת הוט פוט– ארוחה זו מורכבת מסיר גדול המונח במרכז השולחן ובתוכו מרק מתובל, צלול או אדום. (בדרך כלל האדום הוא המתובל והחריף מאוד מבין השניים כך שכדאי להיזהר). לצד הסיר מונחות מנות בשר וירקות. הארוחה מתנהלת בסגנון ה"פונדו"- מכניסים את השיפודים למרק, שולים ואוכלים! בתאבון….
לינה בז'ונגדיאן.

 

יום 9 ז'ונגדיאן- להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לשדה התעופה לטיסה ללהאסה שטיבט. להאסה היא עיר עם היסטוריה של למעלה מ-1300 שנה אשר ניתן לחוש בה בכל מקום אליו תביטו.
העיר להאסה מרתקת הן מבחינה תרבותית והן מבחינה אנתרופולוגית.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בלהאסה.

 

יום 10 להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים בלהאסה. נבקר בכמה מן האתרים המרשימים בעיר ובראשם ארמון הפוטאלה (Potala), מקום מושבו בעבר של הדלאי לאמה, המנהיג הרוחני הגולה של הטיבטים. מבנה מרהיב עם ארכיטקטורה ייחודית שקירותיו הצבועים בלבן ואדום מתנשאים לגובה של 115 מ'. נבקר במקדש ג'וקהנג (Jokhang) בעל 4 הקומות שנבנה במאה ה-7 עם כיפותיו ועיטוריו המוזהבים הבולטים בנוף העיר. המקדש הוא מרכז חשוב לעליה לרגל עבור המאמינים הטיבטים. רחוב בארקור (Bharkor) המקיף את המקדש עמוס בשעות היום והלילה בצליינים אדוקים הנוהגים להקיף אותו במסלול מעגלי. נבקר גם במנזר סרה (Sera) – אולי היפה שבמנזרי טיבט, הנמצא בפאתי העיר. זהו קומפלקס המשתרע על שטח של למעלה מ-10 קמ"ר. נבקר בשווקים הססגוניים של העיר העמוסים שטיחים ואריגים צבעוניים, דוכני פירות יבשים, גלגלי תפילה ומזכרות, הן לתיירים והן לעולי הרגל הפוקדים את העיר.
לינה בלהאסה.

 

יום 11 להאסה- שיגאצה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לאורך נהר הילוזנגבה של כ- 6 שעות לשיגאצה, העיר השניה בגודלה בטיבט אחרי לאהסה הבירה. העיר השוכנת בגובה של 3,900 מ' והיא מקום מושבו של הפנצ'ן לאמה (Panchen Lama), המנהיג הרוחני השני בחשיבותו בהיררכיה הטיבטית. עם ההגעה, נצא לביקור במנזר טשילונפו (Tashilhunpo) – אולי המוסד הנזירי הפעיל הגדול ביותר היום בטיבט. נבקר גם בחלק העתיק של העיר וכמובן בשוק הצבעוני שלה.
לינה בשיגאצה.

 

יום 12 שיגאצה- גיאנטסה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעה וחצי לגיאנטסה. זוהי עיר טיבטית מקסימה עם כמה מונומנטים מרשימים. עם ההגעה, נצא לביקור ב-Kumbum Chorten שנבנה במאה ה-15, מבנה פירמידי בעל 9 קומות ובו 108 חדרי תפילה קטנים. ולאחר מכן נמשיך לביקור במבצר העתיק- Gyantse Dzong. העלייה אליו שווה את הנוף עוצר הנשימה שנגלה ממנו כל הדרך (מלמעלה אפשר גם לראות את המנזר). לאורך הדרך בתוך המבצר, בין חדריו ומרפסותיו ניתן להתרשם משחזור של ישיבות האצולה הטיבטית והתעללות המלכים הטיבטים באיכרים ובפשוטי העם. לאחר מכן העברה למלון.
לינה בגיאנטסה.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 13 גיאנטסה- להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של 5.5 שעות חזרה ללאהסה. בדרך נעבור דרך אגם ימדרוק  Yamdrok ונעצור לביקור אצל משפחה טיבטית. נבקר גם במנזר Pelkhor Chode המיוחד. המנזר מוקף חומה הנמשכת על הגבעות שסביבו וסוגרת אותו בתחום עגול ומשונן. במרכז המתחם ממוקמים שלושה מבנים מרכזיים המשמשים לתפילות וכינוסים. עם ההגעה ללהאסה עברה למלון.
לינה בלהאסה.

 

יום 14 להאסה- צ'נגדו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש הנשים, לאחר מכן זמן חופשי בשוק המקומי.

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה לצ'נגדו (Chengdu), בירת חבל סצ'ואן, החבל הפורה ביותר בסין.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בצ'נגדו.

 

יום 15 צ'נגדו- גווילין

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במרכז לחקר דובי הפנדה, שם נוכל לצפות ביצורים חביבים אלו. בהמשך ביקור במקדש Wuhou, לזכרו של שר צבא מימי "שלושת הממלכות", הוא אחד האתרים המעניינים של צ'נגדו. המקדש שוכן בפארק יפה, ובו עצי בונסאי. בסמוך למקדש נמצא רחוב ג'ינלי הבנוי בסגנון האופייני לרחובות מימי שושלת מינג. הרחוב העתיק משמר את אותו ניחוח רומנטי אליו כמהים רבים מן התיירים.

לאחר מכן, העברה לשדה התעופה לטיסה לגווילין. זהו אחד מאזורי הנוף והטבע המרשימים ביותר בסין. פסגות ההרים הגיריים אשר יצרו תצורות נוף ייחודיות, ההרים מכוסי צמחיית הבמבוק, הנהר הזורם והערפילים השוררים באזור, העניקו השראה לציירים סיניים במשך מאות שנים. עם ההגעה, העברה למלון.
בערב נצא לביקור בשוק הלילה התוסס של גווילין.
לינה בגווילין.

 

יום 16 גווילין- יאנגשו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בגבעת חדק הפיל ומערת חליל הסוף.
לאחר מכן נסיעה ליאנגשו  (Yangshuo), עיירה ציורית ובה שוק ססגוני ועשיר הממוקמת על גדות נהר הלי. עם ההגעה נצא לשייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג. זהו מסע בין צוקים מרהיבים תוך התבוננות בחיי הכפריים השלווים ובהווי המיוחד של הדייגים בנהר.
עם ההגעה, העברה למלון.
אחה"צ נצא לטיול לגבעת הירח ממנה תוכלו להשקיף על האזור (הטיפוס מאתגר אך כדאי – הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!) וביקור בעץ ה- Banyan.

בערב- מופע "רשמים". במאי המופע הוא – Zhang Yimou המופלא שביים בין השאר את טקס הפתיחה לאולימפיאדה. במופע יותר מ-500 ניצבים בני האזור, והטבע משמש תפאורה יפהפייה בשילוב אפקטים של תאורה.  (מקומות ישיבה מס' 2).
לינה ביאנגשו.

 

יום 17 יאנגשו- גווילין- שנגחאי

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה לשדה התעופה בגווילין לטיסה לשנגחאי (Shanghai), העיר הגדולה והתוססת בסין.

עם ההגעה, נצא לחצי יום סיור בשנגחאי, כולל ביקור ברובע העתיק של שנגחאי- אזור גני יו והשווקים שלידו, בית הכנסת העתיק והמוזיאון של שנגחאי, אשר בו אוספי ציור, קליגרפיה, פורצלן וריהוט סיני.

ארוחת ערב במסעדה עכשווית המתמחה במטבח השנגחאי. לאחר מכן זמן חופשי ברובע הצרפתי המשוחזר, חזרה עצמאית למלון.
לינה בשנגחאי.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 18 שנגחאי- קו הרקיע השמיימי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום של סיורים בעיר הכולל ביקור ב"בונד"- אזור חזית הנהר עם הבניינים הקולוניאליים, נמשיך בחצייה של הנהר בנסיעה מרתקת דרך ה-Tourist Tunnel לתצפית מדהימה ממגדל הטלוויזיה שברובע פודונג (Pudong ) בטריטוריות החדשות. לאחר מכן, ביקור ברחוב שכולו מוקדש לשופינג, נאנג'ינג רוד.

בערב- מופע אקרובטיקה.
לינה בשנגחאי.

 

יום 19 שנגחאי- ג'וג'זיאו- שנגחאי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לעיירת המים ג'וג'זיאו (Zhujiajiao). זוהי עיירת מים בת למעלה מ- 1700 שנה. נשוטט בעיירה ונשוט בתעלות, נצפה באורח חייהם של המקומיים ובסגנון הבניה העתיק שהשתמר.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לשנגחאי.

בערב, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

 אל ממלכת האלים


 

תכנית הטיול:

יום 1 בייג'ינג- נחיתה

נחיתה בבייג'ינג, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון. בדרך נעצור לתצפית מגבעת הפחם.
לאחר מכן, נצא לטיול ריקשות בסמטאות החוטונג- דוגמאות בודדות של סגנון הבנייה והחיים העירוניים המסורתיים נתחמות לתוך ה"חוטונג"- הלא הן  השכונות האותנטיות של העיר הישנה, הבנויות מסמטאות צרות שבהן בנויים הבתים סביב חצרות פנימיות.

בערב- ארוחת פקין דק (Peking Duck). הברווז יוגש צלוי, חתוך לפרוסות דקות, בליווי פנקייקים פריכים, תערובת של עשבים קצוצים ורוטב מתקתק. המסעדה בה תסעדו זכתה לפרסים רבים, היא צולה את הברווז באופן מסורתי, בתנור לבנים, בתוספת עצי פרי המעשירים את הארומה.
לינה בבייג'ינג.

 

יום 2 בייג'ינג- היום הקיסרי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בעיר האסורה- מרכז הקיסרות הסינית במשך 500 שנה ובכיכר טיאן אן מן – כיכר השלום השמימי שסביבה אנדרטת הגיבורים, בית הקונגרס והמאוזולאום של מאו.
לאחר מכן, נמשיך לביקור בארמון הקיץ. לאחר מכן נבקר בשוק המשי.

בערב מופע קונג פו סוער. זהו מופע של ריקוד, אקרובטיקה וקונג פו כמובן. לאחר מכן נמשיך לביקור ברחוב  Wang Fu Jing וסיור בשוק האוכל הלילי.
לינה בבייג'ינג.

 

יום 3 בייג'ינג- החומה הגדולה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום של טיול לחומה הסינית הגדולה שנבנתה לפני 2000 שנה ובקברי שושלת מינג. החומה הסינית נחשבת לאחד משבעת פלאי עולם, אורכה 6,350 ק"מ. החומה, שבנייתה החלה לפני 2,000 שנים, כשסין אוחדה לממלכה מאוחדת ע"י שושלת צ'ין, הייתה בנויה כבר בחלקה, בקטעים מסוימים שנבנו ע"י ממלכות עצמאיות, ואוחדה לחומה אחת ע"י שושלת צ'ין. (עליה וירידה מהחומה ברכבל).  לאחר מכן נבקר בשוק הענתיקות הססגוני.
לינה בבייג'ינג.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 4 בייג'ינג- שיאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש השמיים, בו נהגו הקיסרים לשוחח עם האלים. בפארק המקיף את המקדש, המוני אנשים מתרגלים טאי צ'אי, רוקדים טנגו, מנגנים ושרים.

לאחר מכן העברה לשדה התעופה לטיסה לשיאן (Xian)- בירתה הקדומה של סין ונקודת המוצא של דרך המשי המפורסמת. עם ההגעה, נצא לביקור בפגודת האווז הגדולה, בחומות העיר, והמשך לסיור ברובע המוסלמי של שיאן ובשווקים שלידו.

בערב ארוחת דים סאם. פירוש השם: נגיעות קטנות בלב. זהו שם לארוחה סינית המורכבת ממנות קטנות, שמקורה בקנטון אך התפשטה בהדרגה לכל סין .
לינה בשיאן.

 

יום 5 שיאן- חיילי הטרקוטה- ליג'יאנג

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה למיוחד באתרי שיאן- אתר "לוחמי הטרקוטה"- צבא של  6000 לוחמים וסוסיהם, בגודל טבעי, עשויים מחמר שרוף וערוכים להגן על הקיסר בדרכו אל הנצח.
לאחר מכן, נבקר בשוק צמחי המרפא.

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לליג'יאנג.
עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

 

יום 6 ליג'יאנג- הר הדרקון

ליג'יאנג מפורסמת במקדשים עתיקים המעוטרים בציורי קיר עתיקים המציגים נושאים בודהיסטים. העיר הוכרזה ע"י האו"ם כאתר השייך למורשת העולמית והיא משומרת על כל בתיה, סמטאותיה ושווקיה הססגוניים.

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום הסיור הכולל ביקור ב"הר השלג של דרקון הירקן", המתנשא לגובה למעלה מ- 5,500 מטרים. נעלה ברכבל לרום של 3000 מטר מעל פני הים ונהנה מטיול רגלי קצר, לאחר מכן, נרד ברכבל ונהנה ממופע בני מיעוטים בתיאטרון הפתוח הגבוה בעולם. נמשיך לביקור בכפר יופאנג ובמקדשו ובכפר באישה, נתרשם מציורי הקיר מרשימים ונסייר בכפר. הכפר משמש גם כמקום מושבו של דר' הו, בן למעלה משמונים שנה – הרופא המפורסם שרוקח תרופות מצמחי מרפא.
לאחר הסיור העברה למלון.
לינה בליג'יאנג.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 7 ליג'יאנג וסביבתה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בכפר שואו. לאחר מכן, נמשיך לביקור בבריכת הדרקון השחור. נצא בנסיעה חזרה לליג'יאנג ובדרך נעלה אל "גבעת האריה" שם נוכל להנות מתצפית מדהימה על העיר העתיקה של ליג'יאנג.
לאחר מכן נבקר בעיר העתיקה של ליג'יאנג, בסמטאות מרוצפות אבן, גשרים על מכלול נחלים, בניית עץ יפה ומשומרת, כיכרות אבן, ללא כלי רכב, שופעת בבתי תה ובתי קפה, מסעדות קטנות ומזמינות. נבקר ב"מגדל חמשת עופות החול", הנמצא בתוך מקדש פוּגוּאוֹ (Fuguo Si,) וגובהו 20 מטרים. מקור השם הוא מתוך צורתו של המבנה הדומה דמיון רב ל-5 עופות חול צבעוניים במעופם, ועל תקרתו מצוירות תבניות רבות ומגוונות. נמשיך לביקור בבית תה מסורתי ובמוזיאון בני הנאשי.
לינה בליג'יאנג.

 

יום 8 ליג'יאנג- ערוץ דילוג הנמר- ז'ונגדיאן

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל שניים מאתרי הטבע היפים והמרשימים ביונאן: העיקול הראשון של נהר היאנג צה ברדתו מהרמה הטיבטית וערוץ דילוג הנמר, שבו שוצף היאנג צה בין המצוקים, ניתן לעצור לטרק קצר לאורך הגדה.
נמשיך לז'ונגדיאן (Zhongdian)- בירת חבל טיבטני אוטונומי – איזור הידוע בכינוי "ארץ השנגרילה". נבקר במקדש טיבטי שנבנה ב- 1679, בו חיים כיום כ-500 נזירים.

בערב- ארוחת הוט פוט– ארוחה זו מורכבת מסיר גדול המונח במרכז השולחן ובתוכו מרק מתובל, צלול או אדום. (בדרך כלל האדום הוא המתובל והחריף מאוד מבין השניים כך שכדאי להיזהר). לצד הסיר מונחות מנות בשר וירקות. הארוחה מתנהלת בסגנון ה"פונדו"- מכניסים את השיפודים למרק, שולים ואוכלים! בתאבון….
לינה בז'ונגדיאן.

 

יום 9 ז'ונגדיאן- להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, העברה לשדה התעופה לטיסה ללהאסה שטיבט. להאסה היא עיר עם היסטוריה של למעלה מ-1300 שנה אשר ניתן לחוש בה בכל מקום אליו תביטו.
העיר להאסה מרתקת הן מבחינה תרבותית והן מבחינה אנתרופולוגית.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בלהאסה.

 

יום 10 להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום סיורים בלהאסה. נבקר בכמה מן האתרים המרשימים בעיר ובראשם ארמון הפוטאלה (Potala), מקום מושבו בעבר של הדלאי לאמה, המנהיג הרוחני הגולה של הטיבטים. מבנה מרהיב עם ארכיטקטורה ייחודית שקירותיו הצבועים בלבן ואדום מתנשאים לגובה של 115 מ'. נבקר במקדש ג'וקהנג (Jokhang) בעל 4 הקומות שנבנה במאה ה-7 עם כיפותיו ועיטוריו המוזהבים הבולטים בנוף העיר. המקדש הוא מרכז חשוב לעליה לרגל עבור המאמינים הטיבטים. רחוב בארקור (Bharkor) המקיף את המקדש עמוס בשעות היום והלילה בצליינים אדוקים הנוהגים להקיף אותו במסלול מעגלי. נבקר גם במנזר סרה (Sera) – אולי היפה שבמנזרי טיבט, הנמצא בפאתי העיר. זהו קומפלקס המשתרע על שטח של למעלה מ-10 קמ"ר. נבקר בשווקים הססגוניים של העיר העמוסים שטיחים ואריגים צבעוניים, דוכני פירות יבשים, גלגלי תפילה ומזכרות, הן לתיירים והן לעולי הרגל הפוקדים את העיר.
לינה בלהאסה.

 

יום 11 להאסה- שיגאצה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לאורך נהר הילוזנגבה של כ- 6 שעות לשיגאצה, העיר השניה בגודלה בטיבט אחרי לאהסה הבירה. העיר השוכנת בגובה של 3,900 מ' והיא מקום מושבו של הפנצ'ן לאמה (Panchen Lama), המנהיג הרוחני השני בחשיבותו בהיררכיה הטיבטית. עם ההגעה, נצא לביקור במנזר טשילונפו (Tashilhunpo) – אולי המוסד הנזירי הפעיל הגדול ביותר היום בטיבט. נבקר גם בחלק העתיק של העיר וכמובן בשוק הצבעוני שלה.
לינה בשיגאצה.

 

יום 12 שיגאצה- גיאנטסה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעה וחצי לגיאנטסה. זוהי עיר טיבטית מקסימה עם כמה מונומנטים מרשימים. עם ההגעה, נצא לביקור ב-Kumbum Chorten שנבנה במאה ה-15, מבנה פירמידי בעל 9 קומות ובו 108 חדרי תפילה קטנים. ולאחר מכן נמשיך לביקור במבצר העתיק- Gyantse Dzong. העלייה אליו שווה את הנוף עוצר הנשימה שנגלה ממנו כל הדרך (מלמעלה אפשר גם לראות את המנזר). לאורך הדרך בתוך המבצר, בין חדריו ומרפסותיו ניתן להתרשם משחזור של ישיבות האצולה הטיבטית והתעללות המלכים הטיבטים באיכרים ובפשוטי העם. לאחר מכן העברה למלון.
לינה בגיאנטסה.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 13 גיאנטסה- להאסה

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של 5.5 שעות חזרה ללאהסה. בדרך נעבור דרך אגם ימדרוק  Yamdrok ונעצור לביקור אצל משפחה טיבטית. נבקר גם במנזר Pelkhor Chode המיוחד. המנזר מוקף חומה הנמשכת על הגבעות שסביבו וסוגרת אותו בתחום עגול ומשונן. במרכז המתחם ממוקמים שלושה מבנים מרכזיים המשמשים לתפילות וכינוסים. עם ההגעה ללהאסה עברה למלון.
לינה בלהאסה.

 

יום 14 להאסה- צ'נגדו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש הנשים, לאחר מכן זמן חופשי בשוק המקומי.

בהמשך, בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה לצ'נגדו (Chengdu), בירת חבל סצ'ואן, החבל הפורה ביותר בסין.
עם ההגעה העברה למלון.
לינה בצ'נגדו.

 

יום 15 צ'נגדו- גווילין

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במרכז לחקר דובי הפנדה, שם נוכל לצפות ביצורים חביבים אלו. בהמשך ביקור במקדש Wuhou, לזכרו של שר צבא מימי "שלושת הממלכות", הוא אחד האתרים המעניינים של צ'נגדו. המקדש שוכן בפארק יפה, ובו עצי בונסאי. בסמוך למקדש נמצא רחוב ג'ינלי הבנוי בסגנון האופייני לרחובות מימי שושלת מינג. הרחוב העתיק משמר את אותו ניחוח רומנטי אליו כמהים רבים מן התיירים.

לאחר מכן, העברה לשדה התעופה לטיסה לגווילין. זהו אחד מאזורי הנוף והטבע המרשימים ביותר בסין. פסגות ההרים הגיריים אשר יצרו תצורות נוף ייחודיות, ההרים מכוסי צמחיית הבמבוק, הנהר הזורם והערפילים השוררים באזור, העניקו השראה לציירים סיניים במשך מאות שנים. עם ההגעה, העברה למלון.
בערב נצא לביקור בשוק הלילה התוסס של גווילין.
לינה בגווילין.

 

יום 16 גווילין- יאנגשו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בגבעת חדק הפיל ומערת חליל הסוף.
לאחר מכן נסיעה ליאנגשו  (Yangshuo), עיירה ציורית ובה שוק ססגוני ועשיר הממוקמת על גדות נהר הלי. עם ההגעה נצא לשייט ברפסודות במבוק על נהר היולונג. זהו מסע בין צוקים מרהיבים תוך התבוננות בחיי הכפריים השלווים ובהווי המיוחד של הדייגים בנהר.
עם ההגעה, העברה למלון.
אחה"צ נצא לטיול לגבעת הירח ממנה תוכלו להשקיף על האזור (הטיפוס מאתגר אך כדאי – הנוף בהחלט מצדיק את המאמץ!) וביקור בעץ ה- Banyan.

בערב- מופע "רשמים". במאי המופע הוא – Zhang Yimou המופלא שביים בין השאר את טקס הפתיחה לאולימפיאדה. במופע יותר מ-500 ניצבים בני האזור, והטבע משמש תפאורה יפהפייה בשילוב אפקטים של תאורה.  (מקומות ישיבה מס' 2).
לינה ביאנגשו.

 

יום 17 יאנגשו- גווילין- שנגחאי

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה לשדה התעופה בגווילין לטיסה לשנגחאי (Shanghai), העיר הגדולה והתוססת בסין.

עם ההגעה, נצא לחצי יום סיור בשנגחאי, כולל ביקור ברובע העתיק של שנגחאי- אזור גני יו והשווקים שלידו, בית הכנסת העתיק והמוזיאון של שנגחאי, אשר בו אוספי ציור, קליגרפיה, פורצלן וריהוט סיני.

ארוחת ערב במסעדה עכשווית המתמחה במטבח השנגחאי. לאחר מכן זמן חופשי ברובע הצרפתי המשוחזר, חזרה עצמאית למלון.
לינה בשנגחאי.

לפרטים ומידע נוסף על טיולים בתפירה אישית מלאו את הטופס המצורף








הנני מאשר/ת קבלת דיוור

תוכן

 

יום 18 שנגחאי- קו הרקיע השמיימי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום של סיורים בעיר הכולל ביקור ב"בונד"- אזור חזית הנהר עם הבניינים הקולוניאליים, נמשיך בחצייה של הנהר בנסיעה מרתקת דרך ה-Tourist Tunnel לתצפית מדהימה ממגדל הטלוויזיה שברובע פודונג (Pudong ) בטריטוריות החדשות. לאחר מכן, ביקור ברחוב שכולו מוקדש לשופינג, נאנג'ינג רוד.

בערב- מופע אקרובטיקה.
לינה בשנגחאי.

 

יום 19 שנגחאי- ג'וג'זיאו- שנגחאי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לעיירת המים ג'וג'זיאו (Zhujiajiao). זוהי עיירת מים בת למעלה מ- 1700 שנה. נשוטט בעיירה ונשוט בתעלות, נצפה באורח חייהם של המקומיים ובסגנון הבניה העתיק שהשתמר.
לאחר מכן, נסיעה חזרה לשנגחאי.

בערב, בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

עוד בנושא
מטיילים ממליצים