תוכנית הטיול:

יום 1 הגעה לדובאי- העיר העתיקה- המסגרת של דובאי

נחיתה בדובאי, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

דובאי- אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות במפרץ הפרסי. זוהי האמירות הנוצצת מכולן, המושכת משקיעים מכל העולם בזכות היותה איזור סחר חופשי, כלכלתה צומחת במהירות והיא מציגה למבקרים בה עולם קסום שבו דמיון הופך למציאות ושממה מדברית הופכת לנווה מדבר של מגדלים, קניונים אינסופיים, פארקים, רכבי יוקרה, אטרקציות מרהיבות ועוד ועוד…

עם ההגעה, נצא לסיור בעיר העתיקה. זהו אחד האזורים היפים של העיר המאפשר הצצה אל מחוזות העבר של דובאי. עם ההגעה, נהנה מהליכה בסמטאות הצרות עמוסות הסחורות, נראה את סגנון הבניה העתיק, נבקר בשוק הזהב, שוק התבלינים ובשאר החנויות הצבעוניות של העיר ונחצה את נחל דובאי (הקריק) בסירת אברה, סירה מסורתית שתאפשר לכם להתרשם מהנופים של דובאי העתיקה והחדשה.

לאחר מכן נבקר במסגרת של דובאי, המציעה ביקור במבנה ייחודי הממסגר את נופי העיר. המבנה מתנשא לגובה של 150 מטר ונמצא בתוך פארק זאביל.
לינה בדובאי.

 

יום 2 דובאי המודרנית

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בעיר.
נבקר בבורג׳ חליפה- גורד השחקים הגבוה בעולם, המפאר את שמי דובאי ומאפשר תצפית מרהיבה על העיר. הבניין מתנשא לגובה של 828 מטר והוא המבנה עם מספר הקומות הגדול ביותר בעולם- 168 קומות.

נמשיך לביקור באקווריום דובאי אשר נמצא בתוך הקניון עצום הממדים של דובאי, בקומת הקרקע, והוא מגיע עד לקומה השלישית. חיים בו למעלה מ-33,000 בעלי חיים ימיים והוא מציע בריחה קרירה אל עולם תת ימי קסום.

נמשיך אל המירקל גארדן- גן הפרחים הגדול בעולם שנפתח בשנת 2013, והוא מכיל למעלה מ- 50 מליון פרחים ו 250 מיליון צמחים בתצוגה מרהיבה הכוללת פסלי ענק ודמויות שונות.

נמשיך אל הגלובל וילג׳, בו תוכלו לחזות ב-78 מדינות המקובצות יחדיו במתחם ענק, כולל מדינות שלישראל אין יחסים דיפלומטיים איתן והן חסומות לכניסת ישראלים. כאן ניתן לקבל הצצה למדינות הללו, המציגות את מיטב האמנות והתרבות שלהן בשילוב דוכני מזון, בהם תוכלו לקבל טעימה ממאכלים מסורתיים. לכל מדינה מבנה מרשים, המאפיין את המוטיבים הארכיטקטונים הבולטים של אותה מדינה.

לאחר מכן נסיעה חזרה למלון.
לינה בדובאי.

 

יום 3 דובאי המודרנית- המרינה- אי הדקלים- דזרט ספארי 

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לכיוון המרינה של דובאי. נעצור לצילום מול מלון בורג׳ אל ערב המרשים ולאחר מכן נמשיך לסיור במרינה ונבקר בשוק מדינת ג׳ומיירה.

נמשיך אל אי הדקלים ונעלה לתצפית מרהיבה על האי והעיר ממרפסת התצפית בקומה 52 של מגדל The View At The Palm.

אחה״צ, נצא לספארי ג׳יפים בדיונות החול שמחוץ לדובאי. נהנה מגלישת חולות, צילומי שקיעה, רכיבה על גמלים ונסיים בארוחת ערב במאהל כולל מופעים מסורתיים.

לאחר מכן העברה למלון.
לינה בדובאי.

 

יום 4 דובאי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

 

עוד בנושא
מטיילים ממליצים